![]() |
Aha, det måste jag ha missat. Ska ladda ner den nu!:grin::drool:
|
Mer om Trollhättan...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag fått staden Trollhättan nästan färdig. 1. Thn-broarna syns på långt håll. 2. Stallbackabron och Volvo Aero industrin. 3. Strax före broarna. 4. Den fasta bron. |
4 bifogad(e) fil(er)
Fyra bilder till.
5. Den rörliga bron. Micke 321 håller på än. 6. Trollhättans centrum. 7. Stationen med bussterminal. 8. Fortsättning följer.... |
Kjempeflotte bilder:tumupp:
Flott at du jobber med ruten , gleder meg til den dagen jeg kan kjøre til Gøteborg::) Kjempeflott arbeid:) Mvh lukas |
Mycket fint!!! Hur lång tid tror du rutten tar att köra? I kanske 160km/h med stopp på större stationer?
|
Denna rutt är ju så detaljerad och verklig så att man lika gärna kan använda verkliga tidtabeller. Och man kan inte alls hålla 160 km/h hela streckan. Gissar på kanske lite mer än 4 h.:grin: Totte, jag måste säga att du gör ett fantastikst jobb med denna rutt!:tumme_upp: Kommer fällbron gå att fälla upp? Mycket snyggt i alla fall!:tumme_upp::tumme_upp::ber::drool:
|
Otroligt snygga bilder. Väntar med spänning....
Hälsningar Olle M, Göteborg |
Trollhättan växer så det knakar....
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Visar nu en bild från Trollhättan. :) |
Åh, så fint!:drool:
|
Mycket snyggt, fint när en rutt även kan ses en bit från ovan...
|
Mycket fint! Man ser den gula Reginan där nere på rälsen också. :tumme_upp:
|
Skitsnyggt, Totte :tumme_upp:
|
Otroligt bra gjort! Ser fram emot detta!!:drool:
|
Underbart! Jag hittar inte ord för att beskriva din rutt, Totte! Helt fantastiskt snyggt!
:tumme_upp: /Micke |
Nohab
5 bifogad(e) fil(er)
Hej på er mina vänner! Tack för de fina komentarer! Det värmer mig.
Ja, nu handlar det om Nohab, loktillverkning, numera nedlagd i verkligheten. Jag tog B-loket och kör ifrån stora Nohab-hallen och ni får se ny tillverkade loken. Väldigt stor tidskillnad mellan Nohab till Trollhättan C. Jag fortsätter med bygget mot Velanda. Njut av bilderna! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:32. |