Jävligt snyggt ekan :)
Tar det inte långt tid att sätta upp alla stolpar? :) |
Citat:
Jo, det är lite tidskrävande men absolut värt den tid det tar. Bara det att man kan få frost på stolparna när man bygger vinter är ju suveränt. Sen är dom (Tomas grejor) ju så j*vla fina och verklighetstrogna att allt annat nästan, som jag tror det var Janne lite skämtsamt uttryckte det nånstans, framstår som Märklingrejor ;) . MVH. Ekan |
Citat:
Tänkte på dessa vagnar så sent som idag, på jobbet. Att det kanske var dax, att avsluta det. Som jag hade påbörjat och ta en sväng förbi Centralen i veckan. För att fotografera av 1:a och 2:a klass skyltarna, för att senare klistra in på ommålningen. Har du även påbörjat en Los Bravos. Black is black? |
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här är i alla fall lite sommarbilder för en gångs skull. |
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Ekan! :grin:
Här är en bild från mig. |
snyggt! daniel och ekan vart hittar du loken samt vagnar
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Har bara väntat på, att hitta en bra bild från sidan. Så att jag kan ta vara på 1:a och 2:a klass skyltarna. Har tänkt åka in till Centralen, men har varit för snål p.g.a. vägtullarna och dom gånger jag har åkt kommunalt, så har jag glömt att ta med kameran. Sen måste jag även kolla den gula randen, på den svarta vagnen. Om den ska upp högre eller ej. Gamla screenshots från TRS2006, innan jag uppdaterade tufftuffs vagnar. Där av, det vita strecket som saknar texture. |
Citat:
|
Citat:
Har för mig, att båda är gröna på BlueX. Men är osäker. Sen samma sak, med den svarta varianten. Där har jag för mig. Att första klass är vit och andra klass gul eller så var det tvärtom. Har även för mig, att förstaklass vagnen är helsvart och att det bara är andraklass vagnen som har strecket. EDIT: Fel av mig. Förstaklassvagnen gul förstås |
1 bifogad(e) fil(er)
En utav mina gamla banor, mitt ute i skogen.
|
Citat:
Ser att du lyckades lista ut hur man postar bilder. :tumme_upp: Ha det bra .... Mats |
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
|
Lite stora bilder annars är dem bra :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:06. |