![]() |
DÅK2012* med SSU-Gävleborg i helgen, yeah!:)
*Distriktsårskonferens, där man kort och gott beslutar om vad distriktet ska tycka och vad som ska gälla för året. |
Slutligen är försäljningen av salami till vår klassresa avslutad, 6120 kr drog vi in! Huga, jag tänker aldrig mer vara ansvarig för något...;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Knacka dörr är tyvärr väldigt kränkande idag. Förr accepterade man det, men nu tolererar vi knappt okända människor framför vår ytterdörr. Det är nog smidigast att sälja utanför någon passande byggnad där man blir sugen på något gott.
|
Många poliser överallt på pendeln ikväll, åtskilliga böteslappar skrevs ut till personer som drack alkohol på tågen. :tumupp:
|
nu är jag frisk igen och skönt att hostan är borta nu! :tumme_upp: :Yeah:
|
en kompis till mig som går i min skola och går i 9:an fyller år 16 idag :tumme_upp: :Yeah:
|
LKAB verkar få nya malmvagnar, så ska de första vagnarna komma i trafik i början av 2013.
Läs hela artikeln här: http://www.sjk.se/65/artikelarkiv/ny...agnsorder.html :Yeah: |
Jag och brorsan har fått nya datorer nu så nu ska man köra RW så att smäller om det:tumupp::D
|
Är kallad på anställningsintervju i Oslo på onsdag!:)
|
Citat:
|
gick till doktorn idag, och det finns nåt som heter microlax och köpte det på Apoteket och det hjälpte! :Yeah: ska se om det funkar bra imorgon utan den! :Yeah:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:46. |