Fy vilka snygga bilder Ekan!!:tumme_upp:
Trevligt att du också har kommit igång trainz_bonden:tumupp::) Fint |
5 bifogad(e) fil(er)
Tack så mycket!
Här kommer lite bilder från min smalspårsbana jag jobbar på. Bifogad fil 24150 Bifogad fil 24151 Bifogad fil 24152 Bifogad fil 24153 Bifogad fil 24154 |
Vad heter spåret ?? :drool:
|
Banan heter inget än, det är min första riktiga bana:).
|
Jag menar spåret du kör på ...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Det är smalspårsräls jag ladat ner från någon sida jag minns inte.
Men här är lite räls att ladda ner (jag tror att det är smalspårsräls, jag är inte säker) Bifogad fil 24155 |
Nu hittade jag sidan. Det är på den gamla STW sidan.
Här är en länk också STW gamla sida klicka på spårnära och bläddra ner bara. |
Citat:
Jag kommer till den dls sidan men där finns ingen nerladdninglänk? |
Citat:
Underbart! |
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jo, man bor ju inte så många mil ifrån den så lite inspiration är hämtad därifrån faktiskt. Lite mer "jämtlandståg" som passerar Nived, (hmm, hade för mej att det heter Duved :D:D ). MVH. Ekan |
Animerad växel?
Mycket snygga byggen Ekan! :tumme_upp:
Jag är nyfiken och vill bara fråga var du fått den tjusiga animerade växeln från, vilken finns på ett av dina bilder? Är den från STW? Jag har varit på jakt efter dessa växlar länge. Vänligen Hans Ekvall |
Hans: Japp, växlarna är STW-Tomas' och har legat ute på beta sedan i höstas. Vad jag vet så är allt klart för att dom ska släppas till -06, men antagligen så har Tomas väntat på att släppa dom tills TS-2009 kommer ut. Frågar du snällt så kanske han släpper dom nu.
Citat:
|
Citat:
Växeln är en betatest från Tomas och den lär nog dyka upp på STW's sida såsmåningom. Mycket tjusiga och realistiska (som alltid från Tomas). MVH. Ekan Edit: där var du snabb "Korven" :D. |
6 bifogad(e) fil(er)
Lite nya bilder från min smalspårsbana både Z4p och rälsbuss.
Bifogad fil 24176 Bifogad fil 24177 Bifogad fil 24178 Bifogad fil 24179 |
8 bifogad(e) fil(er)
Tågmöte i den lilla sömniga fjällbyn Dåsån (låter som en dåsig Dson :D:D) där vägen slutar och tågen tar vid.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:29. |