![]() |
Nyheter från ShipSimulator (ShipSim)
Nu har jag fått ett meddelande från ShipSimulator som tidigare hette
ShipSim. Releasedatum är nu bestämt för Skandinavien, Storbritannien m.m. Spelet ska släppas 15 juni. Här kommer lite information från spelet:
|
|
Citat:
§ 3.6 Piratkopiering, warez och annat olagligt - Forumet tillåter inga diskussioner om olovlig kopiering av filmer, avsnitt, program, spel eller annat. Även om lagen är lite suddig när det gäller kopieringen av upphovsrättsskyddad film, avsnitt & musik och meningarna skiljer sig om det är olagligt eller inte, så har vi bestämt att vi inte skall diskutera sådant i forumet. Andra olagliga diskussioner som dyker upp och som inte ligger inom detta område kommer att bedömmas av forumledaren och passande åtgärder kommer att tas. Vad kommer att hända om detta inte följs? Se "Åtgärder vid regelbrott". Läs igenom ovanstående Sparkfot! / Olaf L |
Nu är spelet släppt! Här ska handlas.... :D
|
Laddade ner det igår från hemsidan men det gick långsamt så det blev klart under natten.
Det är iaf kul att köra det. |
Citat:
Isåfall borde även nedladdning från Banbyggarna vara olagligt oxå!:mad: |
Citat:
|
Själv är man inte så jätte intresserad av båt sim/sim:ar, men de här va ju riktigt skojigt (flyter hehe.. :D) på bra på min gamla burk också i alla fall demon.. :)
Någon som har köpt det och har lust att dela med sig av lite bilder ? |
4 bifogad(e) fil(er)
Jo jag har några bilder från ShipSimulator.
Det är från den vackra båten Titanic. |
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer 2 bilder från mig:
(Här syns skillnaden mellan mitt och Alex grafikkort, gämför vattnet t.ex :D ) |
Hejsan! Var ett tag sen jag skrev här. Snygga bilder! Tänkte ta och köpa det så jag undrar om det är värt det. Vad tycker ni? Får man ut riktigt med valuta för pengarna? Grafiken får ett Stort + lika så båtar m.m enligt mig. Läste sedan på forumet deras att det är folk som ska använda SDK och bygga tilllägg:D. Jag undrar också om ni skulle vilja posta lite fler bilder. Gärna på small cargo ship och speedboat=),
MVH Martin |
Citat:
|
Citat:
|
Fansite
Fansite släppt! Sidan är 25% klar nu men lägger upp den på skoj. |
Kan ngn moderator ta bort länken? Har länk i Sign. istället.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:27. |