![]() |
Julklappar 2008
Hej
Min julklapp bestod av att jag skänkte 500:- till barncanserfonden....Det var den bästa julklappen jag kunde få. God Jul och Gott Nytt År från ett grönt Skåne. |
Du menar väl att det var den bästa julklappen då kunde ge? Hur som helst så var det bra gjort! Dessvärre brukar jag inte kunna ge bort en femhundring...
Jag fick denna jul deo, rikskuponger, öl och en keps. Inte mycket, men välment! Men en annan har ju vuxit ifrån både jul och klappar, får jag bara lite skinka är jag nöjder... |
[quote=Pierre]Du menar väl att det var den bästa julklappen då kunde ge? Hur som helst så var det bra gjort! Dessvärre brukar jag inte kunna ge bort en femhundring...
quote] Ja, jag gav till Barncancerfonden och man kan faktiskt få något genom att ge något. Det jag får är den känslan att pengarna går till någon som behöver det. Vi brukar göra så här till varje jul, jag har inte heller så gott om det men istället för att köpa en massa dyra julklappar som ändå ingen bryr sej om så är det bättre att göra så här. Skriver det på julkorten som vi skickar ochså och hittils är det ingen som har klagat.... |
Har också skänkt pengar till Cancerfonden + Röda Korset.
Annars så fick ja julklappar också. En portabel HP photosmart A626 fotoskrivare. Grymt bra faktiskt, löjligt enkel att använda. Det bästa var ett det är en totalt oväntat julklapp haha. Nu behöver ja inte använda Crimson mm, kan ju skriva ut hemma :D Annars fick ja en jävla massa choklad, lite pengar, kaffekopp hehe. God fortsättning alla. |
Jag är medlem i Röda Korset och skänker en extraslant till jul som vanligt.:)
I mina paket fanns bl.a. hjortskinnshandskar, Simpsons säsong 11 + Nöjesmassakern på DVD, tusenbitarspussel, lödstation och 1500 riksdaler. |
Eftersom jag flyttade till egen lägenhet i oktober, så präglade det mina julklappar.
Fick bland annat två ljusstakar att hänga på väggen, en dörrmatta, två soffkuddar som Mamma sytt och en snygg tröja. Dessutom fick jag från min arbetsgivare ett riktigt snyggt sätt med uppläggningsskålar och från en av mina kunder, Fahlmans konditori en marsipangris. ;) Imorgon ska jag hem till Mormor och Morfar, och då lär det bli en och annan julklapp till. :) God fortsättning på er! :) |
Jag är helt överlycklig eftersom jag fick Guitar Hero World Tour :D
Och inte nog med det... Även en PS3 och en bas till GT fick vi :D Jag och min bror alltså :) Vi hade önskat oss ett X360, men vi fick PS3 :D God forts :) |
16par strumpor, ett mobilt bredband å lite julmat så var jag mer än nöjd!
Och lite annat smått å gott blev det innan kvällen var slut. God fortsättning. |
humm ska vi se ;)
1 robot ifrån jack´n´jones 1x COD5 world in conflict 1 batteriladdare till min Xbox 360 kontroll ( den andra får nöja sig med batterier just nu ;) ) en t-shit ifrån jack´n´jones 1100kr STCC the game med mustasch-låtar ( så då är jag ju nöjd ;) ) det var säker något mer jag inte kommer ihåg men men, jag uppdaterar i morrn när jag träffat resten av släkten! :) |
Jag fick Pengar, Ett väldigt litet USB-Minne på 8GB, En biljett till Djurgården-Brynäs i hockey, kläder samt en RC-Helikopter. Och som skrivet i HemuleN's tråd så skall pengarna gå till 100-400mm objektiv till min EOS 40D.
|
Själv fick man då en ny kamera :)
|
Citat:
|
Jag fick 850 kr, lite kläder, en chokladkaka, en resa till Edinburgh inklusive resa med Flying Scotsman till London och sen flyg hem från London, skidutrustning, två böcker och en linjal med inbyggd miniräknare.
Jag är verkligen nöjd!:) |
Citat:
det är faktiskt roligare att ge än att få;) Själv fick jag ingenting, då julen för de mina är mer ett sätt att umgås än att få julklappar. |
Tja, jag fick en hel del hushållsartiklar då jag precis har flyttat till en egen lägenhet med kokskåp och den lägenheten är inte utrustad med ugn så jag fick en mini varmluftsugn av min moster och ett trevligt sällskap med mycket god mat:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:17. |