![]()  | 

Betarutter: Trollhattan och Bergensbanen 

2 bifogad(e) fil(er) 

Hej! 
	Här laddar jag upp Betarutter Trollhattan och Bergensbanen medföljande Assets. Jag vädjar, ta inte upp kommentarer här, tack! Ta landskapsdesignstrådarna istället. https://www.dropbox.com/home/RailWorks  | 

Hej! Totte det finns inget att ladda ner ? 
	 | 

Jag svarar inte här! Respektera vad jag skrev i första inlägg. 
	 | 

Hej!  Ja ber om ursäkt om det vart fel 
	 | 

| 

God Trettondag! 
	Jag vill ge er Trettondagspresent en uppdatering av Bergensbanen!:Yeah: Klicka på länken "Här" min förra inlägg. Senaste X2000 finns i Bergen och kan hämtas hos Kungfisk tråd. Lycka till! Jag vill gärna ha era kommentarer i tråden "Bergensbanen kanske".  | 

Hej! 
	En ny uppdatering av både Trollhattan och Bergensbanen är släppta idag. Ha en trevlig helg och kör tåget försiktigt!;)  | 

Thank you (Tack) 
	 | 

Uppdateringar 

Hej! 
	Nu släpper jag nyare uppdateringar!;) Kör försiktigt och njut av resan!:) Klicka under min signatur och hämta! Hi! Now I'll release newer updates !;) Drive carefully and enjoy the journey! :) Click below my signature and retrieve!  | 

Citat: 

| 

Från Lödöse S till Lödöse alltså Lilla Edetsbanan. 
	 | 

Citat: 

| 

Trollhättan kraschar TS2015 

När jag laddar Trollhättan senaste version får jag appcrasch:tumner: 
	 | 

Citat: 

Då har du installerat tillräckligt. Läs trådarna "Trollhättan på RW kanske" och "Bergensbanen kanske". Tacksam att du inte frågar här i denna forumtråd.;)  | 

Vad menas med: "Då har du installerat tillräckligt"? Jag ser inte att de andra trådarna ger mig någon hjälp. Hur avinstallerar man alltihop? 
	 | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:51. |