![]() |
Teckningar
5 bifogad(e) fil(er)
Hej alla som har ett intresse av att teckna.
Jag har under nästan hela min dag arbetat med att teckna figurer i adobe photoshop idag,det vill säga att det var mycket roligare än att glo på en TRS2004,och bara bumpa hela sin söndag. Det här var riktigt underhållande för mej,nu tänker jag visa några som jag har fantiserat själv. |
faktiskt duktigt.
|
Vet inte varför, men jag får en sån där konstig känsla av att någon har pokemon på huvudet...:p
|
Fantiserat själv... Möjligtvis om du är den japanska upphovsmannen till Pokémon... :D.
Men det var duktigt avritat kan jag ju trösta med.:) |
Ovanifrån:
Mankey "hjärnsläpp" Gloom Oddish Doduo :D:D:D:D;) |
2 bifogad(e) fil(er)
Det var roligt att ni komm med olika omdömen om bilderna. Tyvärr så är det
jag som inte är en upphovsman för pokemon,men det liknar nästan att jag är släkt med den riktiga. Nu kommer 2 bilder till från mina teckningar 1 Cyndaquil 2 Wictreebel |
Förstår inte vad du menar med det du skrev nu senast, är det dina bilder eller inte?:confused:
Lycka till med målandet iallafall... |
2 bifogad(e) fil(er)
Olaf,det är ju klart att jag har gjort dem här bilderna. Hade jag tagit detta från upphovsrätten skulle jag behövt spara alla i min egnen mapp. Nu hade jag tänkt att visa Wictreebels uppgraderingar Bellsprout och Wepinbell.
|
Du fåt verkligen till det!
Fint :D |
Citat:
Tydligen du eftersom du verkar kunna namnen på dom eller? Ja, jag sökte på google och fick fram massa pokemon på namnen :P |
Rollpelen till Gameboy är faktiskt rätt underhållande, även om jag inte är någon fantast av alla Pokemonprylar som finns, det har gått lite överstyr. Från ett roligt spel till en massa prylar...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag tycker att de ska vara roligare om du fick komma med fina omdömen istället. Precis nu han jag göra klart den här,bilden har inget med pokemon att göra.
|
Vad är det sista om inte en Pokemon? Packemon?:p
Eller ser folk ut på det sättet där uppe i norr!:) |
Sista bilden = Gedode..
(hjälp från min lillebror) Med andra ord en pokémon. |
Citat:
Stod det inte att det inte var en Pokémon?:confused: |
Så plötsligt blir alla onormala figurer pokemon?;)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tyvärr Mixerboy,den som var den sista är inte någon Geodude,fast det liknar
nästan så. Jag gjorde en till som liknar en tecknad kaninart. |
Hittade litet kladd i mitt kollegieblock, och det kanske är värt att visa bland det andra. Litet oskarp bild dock. Var litet darrhänt.
VARNING: OTÄCK BILD PÅ EN OTÄCK FARBROR OCH EN PERSON SOM KÄNNER SIG LITET KLUVEN! Ni har blivit varnade. http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/rolf.JPG Så skall de tas! :cool: :rolleyes: |
Hej.
fina teckningar |
här Kommer mer kladd: En målning på min f.d. skolas vägg föreställande OFWJ:s nr 8, även om det finns olikheter. Den är inte ritningsmålad, det skulle ha tagit mer tid och det hade jag inte... :rolleyes: :p
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/OWFJ.JPG Förresten, personerna åker i stiliserade Uadp-vagnar. Innan någon hinner anmärka på att det inte finns något koppel osv. kan jag säga att den INTE är färdig! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:57. |