![]() |
Saker på G till MSTS...
5 bifogad(e) fil(er)
Denna tråd tänkte jag man kunde använda för att visa vad man har på G till MSTS.
Själv bidrar jag med 5 bilder. |
Snyggt!....
|
Håller med han, snyggt!
Blir det kryss till bommarna också? /Jonatan |
Hej!
Den sista bilden gillar jag, den med stoppbocken... Jag kan dessutom göra ett tillägg till dessa bilder. I detta paket kommer det även finnas med en bom som går åt "andra" hållet som man kan använda tex vid färjor med mera...Den öppnar sej när tåget kommer.... MVH Kenneth |
3 bifogad(e) fil(er)
Wunderbaaahr!
Både bommar och stoppbock är efterlängtade och ser ruskigt snygga ut. PS. När du ändå är inne på tillbehören så efterfrågar jag nya shapes till dvärgsignal och huvuddvärgsignal, så att man kan få med den lilla signalnummerskylten på framsidan och det gula bakstycket. DS. |
Toppen Micke!!! :tumupp:
Både byggverkstan och web-verkstan går för högtryck, ser jag! :D |
Fina objekt Micke!
Stoppbocken är kanonbra... Har du lust att göra en äldre version av den också? |
Till dalchr01: Jag ska se vad jag kan göra... Vet inte riktigt hur man fixa med ljusbilder och sånt på signaler... Men det ska försöka lösas...
Till Jonatan: Japp det kommer kryss och mera detaljer.... Kommer försöka göra ett så komplett paket som möjligt. Till Pierre: Äldre modell stoppbock kanske kan lösas.. Är det modellen med räler som går upp som du efterfrågar?? Klart att verkstäderna går för fulla muggar här... Vad ska man annars göra på dagarna & nätterna ?? :D :cool: |
Japp, den menar jag! Kanske svår att göra?
|
Trevligt, nya objekt behövs verkligen!:)
Jag har fyra bilder tagna på en sådan stoppbock som Pierre efterfrågar! Sänder över dem till dig Micke!:) |
Kanske menar en sånhär stoppbock. Gammal enkell sak för ångepoken. :D
http://www.mrw1.se/katalog/sb001.jpg /Jonatan |
Är den klarar för MSTS jonatan??? Vore ett bra tillskott..
|
Containrar
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Har lite nya containers på G. Det är 40 fotare... MVH Kenneth |
Citat:
/Jonatan |
Okej då vet jag... Nån som vet vart man kan hitta hur en räl ser ut i genomskärning?
|
|
tackar. ska se om vi kan få till nåt av detta..
|
Det finns ingen chans att man skulle kunna få se en regina i denna tråd?
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Detta skulle vara en tråd för att visa vad folk pysslar med i stugorna under nätterna :) Här kommer bilder på ett antal hus som kommer så smånigom.... Finns ett antal varianter och färger på dessa... MVH Kenneth |
Huj! Den där blåa var lite väl skarp du, sved till rejält i ögorna. Men det är sjysta kåkar, speciellt den röda ser mysig ut. :)
/Jonatan |
Hej!
Jaså, du tyckte den blåa var skarp, jaja, men okej, det tyckte jag ochså när jag såg den kåken... Glömde tala om att byggnaderna är Micke321:s. Jag har bara fått ut dom i MSTS och lagt upp bilder på dom här. Kan tala om att det finns ett antal varianter till som är på G.... MSTS dött??? Nej, jag tror inte det :) MVH Kenneth |
Snygga hus för övrigt!
|
3 bifogad(e) fil(er)
Jag bad Knebert göra några delar, som man kan använda till att bygga en flygplats. Så nu kommer snart rullbanor och taxibanor i ett paket!
Sen frågade jag Graphics 15 om jag fick måla om deras animerade A320 (som landar) i SAS-färger och lägga upp på Banbyggarna. Det fick jag, så snart kommer den också. Dessvärre är texturen spegelvänd på andra sidan och det går inte att fixa... |
DHL Container
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Här kommer 1 bild av container som är klara..Finns i 2 storlekar, 20 och 40 fot. Det kommer även lite annat med just DHL-anknytning senare... MVH Kenneth |
Härligt:) Dina containrar är mycket roliga att köra med:tumupp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Då kan jag visa nästa grej som ligger på bordet här, det har anknytning till kneberts fina containrar.
|
Forts...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, om vi då fortsätter på Mickes inlägg så kommer fortsättningen här... MVH Kenneth |
Det kommer mera....
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
När vi ändå är inne på området transport så...;) Jag kan ochså tala om att DHL-containern som jag visade tidigare är ändrad och det till det bättre.... MVH Kenneth |
Snyggt Micke!
Se att du har varit flyttigt medan jag har varit borta...
|
Det var trevligt att se sig här igen Chessie....
Jodå det har varit fullt upp. Har massor av saker liggande... Det är inte äns hälften av det jag har på G... |
En gång i tiden GM och Saab
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja som rubriken lyder...Nu har det hänt även i MSTS....Saab och GM har inlett ett samarbete....Men tyvärr kunde de inte enas hur bilen skulle se ut så det blev en OPAB.... MVH Kenneth |
Ah, en Saab 900 är på g... Fint med en svensk bil!
|
Alltid trevligt med Svenska saker till MSTS!.
|
Saab 900
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ah va f-n...Skall det vara svenskt så ska det...Saab bröt samarbetet med Opel och byggde en -06 av deras klassiska 900....:D Här är en förhandstitt på denna modell... MVH Kenneth PS Här kommer en annan bild som ser lite bättre ut. Det som är kvar att göra är att sätta sulor och fixa aktern....DS |
1 bifogad(e) fil(er)
En ny version av MTR112.
Nån som vet hur man ska göra för att få snörök till denna?? Vill gärna ha det samtidigt som borsten snurrar... Den är animerad som torkarblad. |
Citat:
|
I TSM-Verkstaden just nu
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer en bild av det som är på G....Det skall föreställa piketpolisens Ckevrolet Astro... Här skall lite blåljus och sådant på denna sen är den färdig för leverans, även Saaben skall ha en sista finputsning....:rolleyes: MVH Kenneth |
Micke321: Läckert att borsten är animerad!
Basse: Förstår vad du menar, men funkar inte det bara på ånglok? Knebert: Saab ser bra ut, men är den vit på taket???? Det ser så ut! Kul att du snickrat ihop en ny polisbil också... |
Citat:
Nej, numera är den inte vit..Det är en bild innan den blev färdigtexturerad... MVH Kenneth |
Chevrolet Astro Civil
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu är den civila Cheva Astro klar... Kommer att fortsätta med den polisiära delen av denna bil innan det bär iväg till nästa projekt, ok nästa projekt är ju påbörjat, det är ju Saaben... Den kommer att göras i civil, gammal polismålning, nyare polismålning...Dessutom kommer jag att lägga texturerna så att det blir enkelt att göra egna ommålningar av dessa bilar. Finns det någon som vill ha denna Cheva till sin rutt så kan jag skicka över den, annars kommer den senare ihop med Cheva polis... MVH Kenneth PS Eftersom denna Cheva är mitt första bygge som har gått hela vägen så kan det finnas ett och annat fel, men det är sådant som rättas till efterhand som man håller på med TSM. Jag hoppas att ni har överseende med detta. DS |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:35. |