![]() |
Min Nya bana
Hej , här kommer jag att lägga upp litre bilder på mitt nya bygge, det går sakta frammåt pga att de e sommar men men, banan ska föreställa en skånsk bana i mitten av 50`talet , hoppas nogån gillr bildrna o säg gärna vad ni tkr om dom
// Marcus |
Hej , Här kommer nu några bilder till från fallröda, tåget är en vut till timmerlagret där , hoppas ni gillar dom o kom gänra med kritik ;)
|
Citat:
|
jo men jag göra ju det , de e väll ´knappen va ? o tack ;)
|
hej , här kommer nu några till bilder från min bana, säg vad ni tycker
|
Varör är det så många som lser mina trådar men nästan ingen som svarar??
|
Citat:
|
Det är sant med an ca 140 personer så kan man tycka att non skulle ha något att tillägga ller någon mer än krille som tycker att det ser bra ut?! e de inte å eller så kanske det igentligen är en förfärligt ful bana ?
|
Citat:
angående banan tycker jag den ser lite väl platt ut, men det är ju skåne den ska föreställa så:rolleyes: |
jo de e sant, men asså ja kan ju inte ha stationen i en bake ju , då gå e ju inte köra där men tack för tipset, jag ska tänka på det i fortsättningen o jag ahr suttit o byggt kullar på ett flertal ställen för att uppnå ett relativt snyggt resultat , jag ska självklart lägga ditt fler men jag vill inte heller att det blir för mkt bakar
|
Hej!
Jag har sett några gånger. Det är fint arbete du har gjort. Jag såg speciellt med fina träden. Om du tittar på min Trollhättantråden så har 69448 läst och 994 svarat. Observera att det är mest jag som svarade själv genom uppdateringarna. |
Citat:
|
Hej , här kommer några nya bilder från timmer lagret till falleröd , mats vagnar gör sig völdigt bra med lite kbps timmer på =) o stopbovcken e ganska fin den me:rolleyes: säg gärna vad ni tkr
|
här komer fler
|
Nu börjar det likna skåne! :tumupp:
Snyggt v10! :) |
Tack så mkt, jga ska börja med en till station på banan i kväll , jag återkommer med bilder senare ;)
|
hej , här kommer fler bilder från min bana , bilden kommer från det nya stations området på banan som fortfarande inte har något namn , ge gärna förslag
|
hej här kommer några bilder från banan , dom kommer i blandad ordning o visar bangården som jag byggde igår , ni får gärna ge förslag på vad den kan heta:)
|
här kommer en till
|
hej jag lägger upp en till bild från banan;) det är ett omlett godståg som kulle tagit stambanan men pga arbete så fick det drass avv två tgoj t 43:or hoppas ni gillar den
|
Hallå!
Det där ser bra ut tycker jag. Kul att mina vagnar kommer till användning. :) Lycka till med fortsättningen. mvh .... Mats |
Citat:
Tack så mycket, här kommer några fler bilder från banan, det är från den nya modulen som bara är ängar o ett rakt spår tvärs över men den e fin ändå tycker jag , säg gärna vad ni tycker, o jag hoppas ni tycker att det ser ut som skåne:) |
hehe här kommer en till , fick inte med den pga gränsen på uppladning ;)
|
Dåliga nyheter!!!
Arbetet på banan kommer nu ta stop ett tag pga att jag på måndag åker till linköping för att operera mig o jag vet inte när jag kommer tillbaks från detta , men det fins ju alltid en ljus sida , jag får tid att få insipiration o lust att fortsättabygga på banan , men fram tills på måndag så tar jag ldeigt från dummburken:) ;)
|
Citat:
|
hej igen, nu ska jag ju snart ibäg så nu så e detta antagligen sista bilden från bygget på ett litet tag men men , jag hitatde dena lila detalj när jag surfade inan o jag tycker att den e så cool at ni bara måste se den , jag har satt ut den på ett flertal ställen där man ska parkera lok o vagnar så som Y1:an på bilden ;) den kommer i den liggande versionen o i en upphängd version med ;)
|
Snyggt v10...
Synd att jag inte har ST04/05 så att man kan ha spåren med mera... Ser också ut att du har en bugg/fel i ditt trainz lr i din data så att det blir en sån där lång rand ovanför på bilderna. |
nej det är ingen bug . det blir så när jag öppnar mina screenshots i photo editor :(
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:31. |