![]() |
På G i verkstaden
Tjenare, jag tänkte att vi skulle kunna posta grejer som vi håller på med i trs i denna tråd, det kan vara lok, vagnar,fordon,banor eller mods, posta gärna bilder o vad det är ni håller på med o vilka funktioner den/det har,eller hur det ska förbättra trs
|
6 bifogad(e) fil(er)
kul att du försöker komma med idéer men är det inte bättre att posta i 3D-design. Hur som helst så har jag börjat bygga kring årstaberg, tantolunden och små småningom Stockholm C. Här är lite bilder.
|
Citat:
|
då säger vi väl så:cool:
|
okej, jag har en grej i "verkstaden jag skulle vilja visa men, vanligt vis när jag ska ta bilder i gmax så tar jag bara print screen o kliper ut bilden i paint o lägger up, men hur renderar jag i gmax, kan bara det i rihno
|
Citat:
|
jag laddade ner YAGMAX, men när jag ska rendera så säger det bara " please select camera-veiw port" jag hittar inget som skulle passa under den rubriken
|
Citat:
Ett vanligt problem! |
Hur ställer jag in samerca veiwport då ?
|
Hej alla Trainzälskare.
Jag vet inte om detta är rätt tråd att fråga i isåfall får ni gjärna flytta den. Men jag har en önskan bara å det är att någon skulle kunna omforma banorna som är gjorda till 2006 till att fungera till 2004, Eller att när ni gör banorna att dom fungerar till 2004 å (som jag har skrivit förut har väldiga problem med 2006). Ni som gör banorna ni gör det väldans bra. M.V.Trainzhälsningar Coffiehans |
okej jag fick inte rendering programmet att funka riktigt så det fick bli screen shot igen ;) jag tänker inte starta en bygg tråd för denna då jag inte är helt säker på om jag tänker fortsätta eller inte, dock så får ni gärna kommentera det så jag får lättare att bestämma mig om jag ska fortsätta på det eller inte, anledningen att jag började bygga på denna var att jag blev ugen på att bygga något i gmax o min RC 4 hytt har jag tappat lusten för ( den som vill kan få gmax filen till RC hytten )
|
Tja, jag har ju min rutt Slättlandsbanan jag bygger på. Länk till tråden finns i min signatur här nedanför.:)
|
själv har jag ganska många projekt på gång:
Boden-Luleå = http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17622 Haparandabanan = http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17919 Lite kring stockholm C och årsta - se längre upp på den här sidan Sydsjöbanan = http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17859 Bräcke och ånge stationsområden En vinterbana som jag nog lägger ner. Det som är närmast att bli klart är nog Boden-Luleå. |
tja, vad tycker ni om den övre lycktan på loket ? ;)
|
Citat:
du postade i en helt egen tråd! Bra jobbat v10! :D |
varför inte satsa på något annat än ett ånglok, tex en X60 eller X40 :)
|
Citat:
Finns ju bara 2 st till Trainz just nu! :D |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Något jag pillar på då jag måste ta semester från X10p´an!
Dålig Kvaleté på bilden! Bifogad fil 19789 |
Citat:
|
Eller på vägarna.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:19. |