![]() |
Funderar på en Raildriver
Hej! Jag funderar på en Raildriver, och jag ställer nu några frågor om den:
1: Vad kostar en Raildriver inklusive frakt till Sverige? 2: Var köper man Raildriver? 3: Vilka simulatorer går Raildriver att användas med? 4: Vilka tåg kan man köra med Raildriver? 5: Vad är positivt med Raildriver? 6: Vad är negativt med Raildriver? 7: Är det värt att köpa en Raildriver? Är det en bra invenstering? Är det något mer som behöver tilläggas, skriv gärna! |
Du kan få köpa min begagnade till MSTS för en ganska billig peng. :)
|
Ja, det vore trevligt! Sen är det bara det att mina föräldrar verkar tro att ALLA som man pratar med på internet är galningar...;) Får prata med dem(föräldrarna alltså, inte galningarna;) :D ) Jag PM:ar dig om dom går med på det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jättebra! :D Vad är priset på den? :cool: Får jag installations CD, orginalkartong m.m på köpet?
|
Läste ditt meddelande. Jag har nu skickat svar på det. :)
|
:inbox: :)
|
Citat:
|
Kan du sälja din Rail Driver för 1200 kr?
|
Min Raildriver är också till salu ;)
|
Citat:
Dessutom kan du beställa en ny Raildriver från England för 1465:- inkl. moms. Frakt tillkommer. Rätt pris på en begagnad Raildriver räknat från det Engelska priset borde ligga på runt 60-65% av nyvärdet. 800-1000 pix låter rimligt. |
Citat:
Ruben : :inbox: |
Tack, inte ofta man får komplimanger. :)
|
Citat:
|
Kan inte någon ta upp för och nackdelar som bönan ville ha? Är själv lite nyfiken på en.
|
Citat:
för/nackdelar 1: Vad kostar en Raildriver inklusive frakt till Sverige? Se ovan 2: Var köper man Raildriver? aerosoft.com, finns andra sidor också eller begagnad 3: Vilka simulatorer går Raildriver att användas med? Beror på, finns nog till alla simmar (?) 4: Vilka tåg kan man köra med Raildriver? Alla har jag för mig.. 5: Vad är positivt med Raildriver? Roligt att kunna styra med realistiska kontroller 6: Vad är negativt med Raildriver? Reagerar lite segt ibland 7: Är det värt att köpa en Raildriver? Är det en bra invenstering? Ja, det tycker jag Jag säljer min raildriver för 1300:-! Jag står för frakten om den inte går över 100kr då lägger jag till pengar. (Ex kostar det 200kr för frakt betalar jag 100kr av dom och så får köparen betala resten. Så jag lägger max 100kr på frakt) Observera då att jag köpte min för 2200 på aerosoft och inte förr 1500 från England.. Skicka PM till mig om Du är intresserad! |
Inlägget kan raderas
|
Citat:
|
Jag säljer min för 1300 i vilket fall som helst, det är både billigare än en ny och kvalitén på den är som om den vore helt ny. Sen om nån annan vill sälja sin billigare så visst .
|
strax före Jul gick det en Raildriver på blocket för 800:-
|
Micke: :inbox:
|
Citat:
|
Citat:
|
Synd att inte din Rail Driver fungerar till KRS.
|
Citat:
|
Har en skum fråga angående Raildriver. :)
Kan man nå den som en vanlig spelkontroller i Windows? Alltså dyker den upp i listan med spelkontrollers i Kontrollpanelen? Funderar lite på om det går att få till styrning av modelltåg med denna via program som Joytokey och Traincontroller mfl. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
host bara kollar om någon ännu hadde en beg raildriver till salu :drool:
|
ok har nu fått tag i raildriver beg has sen laddat ner nya Macroworks3
på derashemsida å sen dess har jag bråkat med hur man talar om för mw3 var rw3 ligger å försökt följa vad som står på raildrivers hemsida men är rena skämtet till förklaring.. någon som vet vad göra?.. Gripen00 |
Raildriver går att beställa hos Conrad.se. Den finns dock inte listad i webkatalogen, men kontakta deras kundtjänst. Jag köpte min därifrån efter att först ha försökt köpa den hos tyska Conrad (som har den listad i sitt sortiment), men då fick jag mail från svenska kundtjänst att man som svensk inte får det (!). De tyckte jag skulle beställa den av dem i stället, och det gjorde jag, för 2295 + frakt. "Aerosoft Raildriver Desktop" heter den, artikelnr 917647.
|
Passar på att fråga i detta inlägg, Någon som vill sälja sin raildriver?
Mvh/rekin |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:29. |