![]() |
Här ska jag visa bilder på mina rutter
:ide: Hej hade tänkt och visa lite bilder här på trainz och lägga ut bilder på mina rutter).andra får hänga på om ni vill :ide: man får bara visa bilder från egna banor ""!
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
som Andreas sägar det funkar inte och lägga in men det löser sig till i kväll säkrt
|
Jag tycker att man borde visa både sina egna- och rutter man kör på. Kan vi inte rösta, så får vi se vad andra tycker? :tumupp:
|
Citat:
|
nu är det att man visar upp bilder på sina banor ;) (edit) jag kan ej ladda upp bilder ? vad kan det bero på
|
Har du sparat det som Jpg ?
|
vet ej ! hur kollar ja det
|
Håller med Micke, lite onödigt när det finns tråd för screenshots där man kan lägga bilder på sina egna banor.
|
aa man visar bara upp egna banor här som han skriver !
|
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer 2 bilder på min senaste bana som jag började på att bygga igår kväll.
|
riktigt snyggt musie järnäg?
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
fattar precis ruben tack !:noterat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
jag med :Yeah:
|
1 bifogad(e) fil(er)
har kommer en bild ett möte med dom 2 olika bolagen sj : connex ursäkta om connex vagnarnars lok är ännu ett annat tåg bolag
-------------- urskäkta blid storleken |
Snyggt! :)
|
inget ämne
|
Är det inte RC3 till vänster fast ommålat??
|
1 bifogad(e) fil(er)
ladda ner den från banbyggarna tror jag ... det var ett tag sen kommer med en till samma connex tåg fast lite längre bort ..:Yeah:
|
Det passar bättre (tycker jag) om du laddar ner ett Connex-lok till Connex-vagnarna. Bara ett tips. ;)
|
;) ska det
|
hej jag undrar vart det finns gmax och ladda ner ? :confused:
|
Det kan du ladda ner Gmax här: www.turbosquid.com/gmax
Guide till Gmax: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....47&postcount=2 Även en annan nedladdningslänk till Gmax finns där. |
men vilken ska jag ta det e typ 10 st att välja mellan
:rolleyes: |
Antingen den där det står "download gmax" på samma knapp eller den knapp där det står "free download"
|
1 bifogad(e) fil(er)
jag och viktor bygger rutt tilsammans på olika delar han bygger stad 1 och jag 2 . här är en bild från lite stunt jobb hade inget och göra för 09 är hos mamma det e det vi bygger på men viktor kommer troligtvis ut med nåra bilder fråns hans sida idag ! trevlig dag jag kommer säkert ochså med mer
bilden nu är på ett cargo.net lok som ska hämta upp lite tankvagnar på södra sidan.det är så som jag har byggt hittills !;) |
1 bifogad(e) fil(er)
nu är jag ute och fotar tåg !.:grin:
|
Se snyggt ut!
|
tackar :Yeah:
|
1 bifogad(e) fil(er)
nåra knarkare ! polisen ser allt :Fnissa: :ide: civil polis
|
Ser bra ut.
Men det ser lite konstigt ut att vägen bara slutar och sen är det staket. Men försök gör dina bilder lite mindre :) |
vad ska jag göra med vägen ?
|
Testa att dra vägen runt villorna så det blir en vändzon och flytta knarkarna med poliser till andra sidan staketet.
/B |
Citat:
Det känns lite konstigt om det bara är en väg och sen helt plötsligt är det staket i vägen. Eller sätt någon stopskylt eller något annat som gör att vägen slutar där. |
tack så mycket båda två !
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:45. |