![]() |
Anna Phil
4 bifogad(e) fil(er)
..är det inte, men väl Kustpilens egen "Anna Bielke" Y2 1383 i senaste målningen.
|
:)
Härligt, äntligen en kustpil :)
Blev av med den gamla som fanns till trainz tidigare, så de är mycket härligt och få se en ny :) |
Var kan man hitta den hytten?
|
Tror den är på DLS. Hur pass välscriptad är hytten?:)
|
Citat:
Om man inte redan har den inst, så får man missing kuids. Då är det bara att högerklicka på tåget i CMP/CM2 och välja download, så hittas den på DLS. ------------------------------------- EDIT:Bönan, har inte cab-kört själv, så jag har ingen aning. |
Mycket bra Ekis!
|
Citat:
|
Citat:
Gå inte in på varför ja inte kan använda DLS. Ja e så trött på o förklara |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror skaparna av hytten är trainz4you.dk. Men sidan verkar inte finnas kvar?!:confused:
|
Citat:
|
Citat:
Men okey, jag ska vara just den här gången. Här har du den mailad. som finns till skaparen, så får du kontakta honom själv, för det tänker inte jag lägga ner tid på. Uwe Nagel opamp@gmx.net Och sen är det såhär, det är inte bara att lägga upp andras grejor hur som helst. Man måste ha upphovsmakarens tillstånd först, så det är ingen ide´ att hålla på att fråga om någon kan skicka osv. |
Citat:
Ja vet, ja e puckad....men tack för hjälpen iaf :rolleyes: |
Citat:
|
|
Citat:
Sök på namn, skapare eller kuidnr. SJ Y2, opamp eller kuid2:211961:19/20/21 |
Very nice consist!!
thx PINIJ |
Citat:
|
får den inte att funka finns det något orginaltåg eller något sånt
|
Hello,
I can't read Swedish, so I not understand what you all write, sorry. My English is not good too. I have seen 'ekankal' has make a reskin of the new colour shame of the Y2 Kustpilen, that is ok for me. The basis is a DSB IC3. In this train are some errors in the config and all 'running numbers' are wrong. The CAB is not the right CAB. ;) Long time ago I have begone to build a Y2 CAB but I can't find Swedish text for lever and needle. Now a user will help me, so I can finished the CAB. Furthermore I has update the texture of the old colour shame. If the CAB finished, than I can make new 'running numbers' for the new colour shame. This can I send to 'ekankal' and he can update his train. Greeting Uwe |
DU är Bäst på trainz. du är min kung av trainz. Gp3119 :ber:,:ber:,:ber:,:ber:,:ber:,:ber:,:ber:
|
Hello,
the CAB of the Y2 is ready. Special thank to Martin for translate the text on all lever and needle. At next, I will make new 'running-numbers' for the new colour of 'Kustpilen'. I have search for name and number of the trains. Is it right, only the following trains has the new colour of Kustpilen'? 1379: Folke Filbyter 1380: Kisa-Mor 1381: Carl Boberg 1382: Nils Dacke 1383: Anna Bielke 1384: Herulen Greeting Uwe |
Citat:
//Jocke :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:43. |