![]() |
Hallå MSTS ruttbyggare!
Hej!
MSTS kom till Sverige 20 juli 2001! http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=28087 Det är bara VBSR_4 och Trollhattan_2 som bygger för fullt. KMJ_4 testas fortfarande. Hur är med andra rutter? Kanske kan ni skulle kunna sätta igång igen och bygga klart till MSTS 10 års jubelium. Det blir ju roligt att fler rutter kommer och alla får glädje att köra simmen. Hoppas att ni ruttbyggare svarar i den här tråden. |
Jag bygger ju på min "Söder om stockholm" rutt, fast jag har ingen aning om när den blir klar.:)
|
tänkte kunde man inte måla ett tåg till jubeleet som man har lite smått och gott på från msts? :) hade vatt kul. såfall gör jag ett tåg till då men när fyller det 10 år?:)
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas att fler rutter släpps! |
Citat:
|
Citat:
Ska kanske också säga (när jag ändå håller på he,he) att jag har byggt en bit av Tvärbanan. Har byggt Alvik-Liljeholmen och det ser väl ganska okej ut, inte mer. Byggd med Scale Rail, vill ni se bilder? Hoppas att det blir något av dessa rutter. :Fnissa::o |
Skulle vara kul med bilder!:)
|
8 bifogad(e) fil(er)
Okej, här kommer några bilder. Tyvärr är de i från RE pga att jag har ett spårproblem som gör att jag inte kan köra den i simulatorn för tillfället. :)
(Nu har jag spårat ut tillräckligt :D) Bifogad fil 38655 Bifogad fil 38656 Bifogad fil 38657 Bifogad fil 38658 Bifogad fil 38659 Bifogad fil 38660 Bifogad fil 38661 Bifogad fil 38662 |
det är lungt grabbar har gjort ett x2000 tåg nu men jubeelet på :D men ni får inte se det fråns 10 år kalaser:D
|
Citat:
|
Ser bra ut!:tumme_upp:
|
Kul att det tar fart på er! Lycka till!
|
Jag hade gärna byggt om jag fattat hur route editorn funkade.:) Desvärre fatar jag inte det hade bygt Hangö-Karis som en start då :)
Ni andra lycka till med rutterna:tumme_upp: |
Citat:
|
Hej!
Fler som byggerhttp://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020575.gif |
Hej!
Ja, nu har tråden blivit väckt av mig och frågar igen. Hur är det med Mbj och KFJ m.m.? Skulle vara skoj att ni ställer upp och visar hur långt ni har kommit på era trådar. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:42. |