![]() |
nytt i verkstaden
3 bifogad(e) fil(er)
startar en ny tråd för nya saker jag har på g helt enkelt :-)
Till att börja med då en kör bara scania CL94 (kommer även att fixa som scenery) sedan som andra sak en scania lb 81 brandbil scenery |
Välkommen tillbaka ska man väl börja med! :) Kul att du är tillbaka! Du har gjort många snygga omålningar så, och dessa är lika snygga dem! :) :tumupp:
|
Kul att du är back in buisness igen, hammarn'.
Å kul att du visar vad du har på G oxå :). |
Hade också en Scania på G, men den försvann och jag har inte börjat på en ny.
Kul iaf att du höller på! :) |
4 bifogad(e) fil(er)
Tackar och bugar :ber: så här kommer 3 st till och några till blir det. Färdiga nu är skånetrafiken region och stad samt västtrafik
|
Färgerna på Skånetrafikens bussar är perfekta! Snyggt jobbat.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Solaris 18 sl trafiken och scania hallandstrafiken :)
|
4 bifogad(e) fil(er)
Sl blå solaris18 röd solaris 18 och röd scania.
Västtrafik solaris 18 och scania |
Ruskt bra "rc". Skånetrafikens bussar, som jag kan bra, mitt i prick.
Nisse |
Kul att du är igång igen! Ser superbra ut! :tumupp:
|
Du borde bygga lite bussar från olika årtioenden. MaxCity "H18" för 90-tal, CN112 "H10" för 80-tal tex. ¨¨
Förövrigt finns redan Omnicity/ OmniLInk byggda av någon rysk sida. Fast kul med SL versioner! |
Citat:
|
hade tänkt försöka bli klar med bussarna till helgen sl och västtrafik är klara skånetrafiken tänkte jag förära med en ledbuss också innan jag släpper dem med.... hallandsbussen ska få en liten puts sedan kommer den med :-) har nån något ide/önskemål om nån färgsättning ni vill se?
|
Citat:
|
Ska jag kolla på :-)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Va gilla du resultatet?:)
|
Jodå! Man känner helt klart igen den! :) Riktigt snyggt arbete rac_hammer!
|
Alla bussar är släppta i dl- sektion nu:-)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Nästa små saker för tillverkning är lite scanior av 85-95 tals model ca.. bara hytten är färdig ännu men så får ni en liten bild av dem :) mer bilder kommer snart
|
Ser bra ut, i vanlig ordning :).
Du har fått upp flåset märker jag ;):). |
tackar :-) :ber:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Skulle ju fixa lite lastbilar till Infranord mm var meningen men insåg att scania var obefintliga bland räl gående lastbilar så gjorde en betydligt vanligare volvo fl istället.... den första fick bli brandbil dock då hytten var röd frånbörjan:grin: men här näst blir det banverket/Infranord "bakfylle" gula färg
|
Humm, bakfyllegul, den hittar jag inte i mina färgkartor, hehe :D:D:D.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Den första
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Gjort i ordning banarbetar gubbarna lite tagit bort banverket loggan och lite små saker plus hittade en liten ford när jag kollade runt lite idag :-)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Senaste måleri jobben
|
1 bifogad(e) fil(er)
tyckte det verkade vara lite nya saker just nu så får ta och dryga ut dl sektion lite inom kort ;-) scania G 420 blå till att börja med men ska försöka få med några färger till
|
Tjusigt :).
|
2 bifogad(e) fil(er)
så då var de klara fick bli Blå röd och vit :) finns som tippflak, Fastflak, Lastväxlare, Tankbil och timmerbil Finns nu i Dl sektion
|
Ser bra ut! Trevligt med lite Scania! :)
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
lite mer på lut ;-) skall även försöka färdig ställa Volvo fl10:orna och släppa dem..
|
Installerade dom två nya paketen från dig, Scania Ls111 och Volvo Fl10.
Lutar åt ny kuid-krock, då 5 av dina föregående objekt vill bli överskrivna. Det är dessa 5, som vill bli överskrivna. vp Man bus SL trafik. kuid:404327:1292 vp Man bus SL trafik ej i trafik. kuid:404327:1284 vp Man bus SL 1 Frihamnen. kuid:404327:1286 vp Man bus Vasttrafik 63 centralstationen. kuid:404327:1294 vp Man bus Vasttrafik 63 skår. kuid:404327:1295 |
hehe ja vad säger man :P ska fixa nya :)
|
nu finns de med nya kuider :-)
|
3 bifogad(e) fil(er)
nu när folka bussar e på tapeten tänkte jag bidra med några vw t4 :-) väntar bara på skaparens tillstånd sen kommer dem i dl :-)
|
Vilka mästerverk rac_hammer! :)
|
Tackar :-)
|
Snyggt jobbat hammarn :).
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:51. |