![]() |
Räls m spik V.2
3 bifogad(e) fil(er)
Efter önskemål, så kommer det några fler varianter på "rals m spik":
2 st "vanliga" spår (blankt & rost), och 2 st med slipersarna knappt synliga (oxå blankt & rost). Oxå är det 2 marktexturer som passar till spåren. Spåren hittas som "rals m spik V2 xxxxx", och även texturerna har samma fantastiska ;):D namn, "rals m spik1/2", för att dom ska hittas lättare (logik!!??) :). Trainz ver 2.7 |
Snyggt som alltid Ekan, det blir helt klart en nedladdning när jag väl fått trainz att funka.
|
Snyggt och stort tack Ekan.
|
NiCE... Bra jobbat
|
Ekan va använder du för gräs splines?
|
Använder konsekvent Räls med spik, mellanrostig i mina oelektrifierade banor. Rälsen är superb. Komplettmenten tas emot med varmast möjliga hand. Jag buger och tackar, Ekan.
Nisse |
Snyggt som vanligt...
har sett denna räls på dina bilder... och nu har jag den.. får väl låta Märklinrälsen.. "vila" ett tag framåt... Tack ekan!!
|
Hej!
Jag har problem med att få mark texturerna att fungera! Det fattas inga assets, allt ser bra ut i CM men dem är röda och syns inte "in-game". Någon aning om vad detta kan bero på? http://i1140.photobucket.com/albums/...tp/dafudge.jpg http://i1140.photobucket.com/albums/...p/dafudge2.jpg |
Du har väl commitat när du testat? På bilden är de open for edit. Kolla så att texturerna är i fungerande skick och att du inte har några varningar. Du har inga problem med andra texturer? Vad har du för Trainz-version och för grafikkort? Nvidia-kort kan ha en del skumma problem med texturer, men det borde du märkt redan.
|
Citat:
Jag har TS10 patch 44088 version 3.3. Jag har ett Nvidia GTX 560ti och jag har märkt av flera problem med trainz sedan jag skaffade detta kort. |
Hej!
Kan meddela att jag har precis samma problem som rely. Jag har också TS10 patch 44088 version 3.3. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej samma här. Får upp ett rött utropstecken. Med varning som på bild. Gäller båda 2.
Tjusiga spår ekan. Passar perfekt till bangårdar och industri spår:tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Och även jag har samma problem... Fast i TS09 patch 44653...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ni som inte får marktexturerna att funka, prova att ladda ner den här filen i stället, och låt dom föregående skrivas över.
Jag hade clonat några gammla texturer som jag hade gjort tidigare, och använde dom gammla configfilerna, men jag slarvade lite när jag ändrade i texten, så att dom ska funka i nyare vers av Trainz. --------------------------------------------------- Hammar'n: Det finns inga gräs-splines i bilden, bara några enstaka grästuvor ur "JVC(S11)"-serien ;):). |
det gjorde
susen ekan fungerar för mig i TS12.:applad::tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:21. |