![]() |
Finns LKab till msts
Hej
Jag har länge undrat var man kan hämta hem LKAB/IORE rutt till msts :). Och är det någon som vet var man kan få tag på det skulle vara roligt att ha :tumme_upp:. |
banbyggarna.se
|
Jag hittar ingen där vad ska jag göra hjälp.
|
|
Bra också men jag vill gärna ha rutten sa jag men bra med loken med men rutten framförallt :rolleyes:.
|
Förlåt, jag läste slarvigt. Menar du Malmbanan? Den finns inte till MSTS...
|
Nej den som går mellan Gällivare Kiruna Narvik.
Den banan;). |
Hej!
Det finns liknande rutt som passar bra till som malmbana. Här:http://banbyggarna.se/msts/Rutter/JBJ.htm |
Malmbanan går Gällivare - Narvik...
|
Citat:
|
Det är ju en av sveriges vackraste järnvägar så det vore ju kul att köra den, men den kommer väl till Railworks?:)
|
Citat:
Men den gikk bare på en del av strekningen. Mvh lukas |
Citat:
|
Citat:
Nei , det er ikke den . Muligens det var en rute laget av hawk for veldig lenge siden uten at jeg skal si det sikkert . Mulig ruten het noe slikt som : mellansverige eller noe slikt ? Men det var en del av ofotbanen , uten tvil. |
Ruten heter : MSTS Swedish Inlandsbanan Route og finnes hos
TrainSim.com:tumme_upp: |
Citat:
MSTS Swedish Inlandsbanan Route from Gallivare to Arvidsjaur, over 271 km (170 miles) of driveable route. By Vern Moorhouse (Trainsim UK). Archive includes Y7 railcar for use in activities. (See also INLPTCH2.ZIP) |
Citat:
Ja, den är fin rutt och långt att köra. Malmtåg passar inte alls där. Rutten är inte elektriskt. |
Citat:
Har ikke kjørt på den ruten på mange år:) |
hei
2 bifogad(e) fil(er)
eg testa den i sted, en fin rute sikkert bare at akvititeten var om natten å den gikk ikke lang, kom til et stopp rundt en sving
Bifogad fil 56147 Bifogad fil 56148 |
hej Truls79!
Du har gammal Y7 hytt. Det finns ännu bättre hytt och finns att hämta hos http://www.banbyggarna.se/msts/Hytter.html |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:09. |