![]() |
Månadens simulatorbild maj
Då är det dags igen! Kör på nu eftersom det var så stort intresse förra gången, kul!:tumme_upp:
Regler: - Denna gång är det tema eftersom det var temafritt förra gången. - Max 1 bidrag/person - Bilden får vara tagen i valfri simulator - Bilden får inte vara redigerad i efterhand - Inlämning av bidrag i en vecka, omröstningen startar söndagen den 19e. Månadens tema är "vår" eftersom det är den årstiden vi har nu! ;) Lycka till! :grin: |
1 bifogad(e) fil(er)
Tidig vårmorgon strax utanför Sala. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Svårt med vad som är vår och inte, och i Trainz är det tyvärr rätt svårt att återspegla olika årstider, då man har ett objekt, och det ser ut som en viss årstid. Men på Trainz 2012 är det väl dock annorlunda har jag för mig. Har avinstallerat det så kan inte kolla. Men en bild blir'e iaf! TiB Regina i Arvesta :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här är veterantåg F-lok i Stockholmsrutten.
|
Äntligen vår! Hurra, nu kommer turisterna!
|
Mittåt, jäkla knappar
1 bifogad(e) fil(er)
Äntligen vår! Hurra, nu kommer turisterna!
|
1 bifogad(e) fil(er)
vår = Frühling
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tysk vårmorgon.
|
I VÅRensborg har det varit vår länge, t.o.m gräset har börjat bli grönt ;):D.
http://s20.postimg.org/c1ocywcr1/unn...30515_0011.jpg |
17. mai-tog til Oslo S
|
Vår.. tid är här nu... på Märklinbanan....
1 bifogad(e) fil(er)
Vårmarknad ... pågår.. man har tagit sig hit ända från Schweiz, SBB... mycket folk.. så ordningsmakten är utkommenderad...
|
Kul med alla bidrag, nu är sista chansen att delta! På söndag börjar omröstningen! :)
|
Kustpilen 1380 + 1383 kör i mult mot Nåttebo C, här passerar vi en obevakad plankorsning :)
http://i1125.photobucket.com/albums/...psbb16c225.png |
Tp i Dalsjö
1 bifogad(e) fil(er)
Våren är här. Dalsjös dansbana har öppet och kvällens blandade tåg draget av en Tp stannar och släpper av danssugna personer. Klockan är halv sju och det är 15 grader varmt i luften, det varmaste för i år. Man kan också åka ett varv med ångaren TOR. När festen är slut så kommer ett rälsbuss tåg och plockar upp alla. Men det är lååångt dit:)
|
Nu är det dags att rösta! Som vanligt är omröstningen öppen i en vecka. Ni får rösta på ett eller två bidrag, men inte på ert eget bidrag! :)
|
Då är omröstningen över för denna gången. En överlägsen och värdig seger till Ekendals fina bild, grattis! :)
Resultatet: 1:a plats: Ekendal, 16 röster 2:a plats: Granders, 7 röster 3:e plats: NewS, 6 röster 4:e plats: TraindriverS, Nils Blid, 5 röster 5:e plats: Bönan, Erafjel, stina, legotrainzman, 4 röster 6:e plats: Jockes, Totte, 2 röster Ny omgång nästa månad!:) |
Ett stort tack till alla vänliga själar som har röstat, men största tacket till alla som har röstat på mej såklart :).
(Om det nu var jag som vann, eller finns det en "Ekendal" oxå ;):D) |
Ojsan, där stavade jag fel. Och har visst gjort det i alla mina år på detta forum. Attans. Man lär sig något varje dag! ;):D:visslar:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:53. |