![]() |
Hur får man att MSTS fungera i Windows 10?
Hej!
Jag tror säkert många har drabbats av att MSTS slutar att fungera i Windows 10. Kanske någon expert kan tipsa och lösa problemet. Jag vet inte lösningen alls. |
|
Eller har du intel grafikkort ?
|
Nu frågar jag dig, hallonet99swe om MSTS-simmen funkar med Trollhättanrutten?
|
Borde det göra :) Har ju lite rutter på banbyggarna på min o det fungerar helt utmärkt :tumme_upp:
|
Citat:
|
Hej!
Patrik och jag, kanske några fler har problem med Route Editor. Jag kan inte bygga mer. :mad:Bara kör tåg med Open Rails.:) Och ni, hur går det för er? |
Hej!
Nu vill jag tala om för er att MSTS-simmen fungerar.:tumupp: Jag installerade om allt och tog bort innehållet Activities (allt), Paths (två kvar), Services (allt) och Traffic (allt) Trollhattan_2, KMJ_4 och VBSR7. Jag installerade även http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35781 |
Hej Totte!
Bra att det löste sig :D Nu kan man andas ut!!! Lycka till :D |
Kanske man kan få se en uppdatering av MSTS Trollhättan rutten.
|
Citat:
|
Da tok lynet min stasjonere windows vista og nå
sitter jeg her win 10 maskin og ikke får installert msts skikkelig. Totte du hadde en link til en liste over hva man må gjøre for å installere msts . Jeg fant den ikke der hvor den lå så jeg lurer på om du fremdeles har den og kan legge den ut igjen ? |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej Lucas!
Kolla video, https://www.youtube.com/watch?v=TtqC5TsHctA Och jag bifogar filen här. OBS! Den här fixen gäller bara till dom som har AMD-grafikort. |
Tusen takk Totte , denne maskinen har amd grafikkort så
da er det bare å få installert fixen :grin: |
Har ikke fått msts til å fungere på win 10 men open rails fungere utmerket og det holder forløpigt . Men når jeg kjører Stockholmsrutten fra Sødertalje syd mot Stockholm får jeg feilmelding om at index er for liten og så går jeg til skrivebord. Dette skjer like etter start fra Sødertalje . Jeg antar at det er broen som er problemet , hva kan jeg gjøre for å fikse det ?
|
För mig fungerar inte MSTS alls längre, tyvärr. Får nog ta bara Open Rails numera.
|
Citat:
|
kjedelig
msts kom jo ut i 2001 trur eg å eg kjønner ikke at de ikke kan få det over på steam sånn som ts å fsx,tenk hvor lettere det hadde vært, det blir mindre å mindre nye pcer med cd rom å om de fant ut å oppdatere til msts 2016 det hadde vært kult, eller satt det sammen med ts 2016, kankje eg bare drømmer men open rails funker no, men det er noen bugg på de gamle rutene har eg merka meg, dk2000 f fra danmark mot sverigje der e da noen feilmelinger men e bare å trykke ok 2-3 ganger så gåpr alt fintt, jaja ingenting varer evig, men fått msts steam edition hadde vært kul
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:01. |