![]() |
Trollhattans och Bergensbanens Assets uppdaterad.
Hej!
Jag uppdaterade Assets på nytt och uppladdningen är på väg till DropBox. Beräknas vara klar kl 15.00 Filen heter Trollhattan_Bergensbanen_Assets.rwp och länken finns i min signatur "RW-Trollhattan och Bergensbanen Beta". Filen är 5,62GB stor. Berätta gärna för mig hur det går för er!:) |
Ja, nu är det klart! :Yeah: Det tog 16 timmar att ladda upp, puh!:drool:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Lyckades inte installera filen.
Klicka på fortsätt men hjälpte inte. |
Får opp samme feilen desverre... :confused:
|
Använde ni Utilitilies package manager?
|
Citat:
Ja , finns det annat program? |
Ajdå!
Jag testade installationen av filen. Får oxå problem. Tror att filen blev skadad. Får göra om det igen och det tar lång tid. |
Citat:
|
Nu blev det 1,4GB. Jag gjorde helt fel förut. Innehöll Scenarios och tåg i filen.
Nu är det bara objekt! Hoppas allt funkar bra till DropBox. :mad:Va låg hastighet att ladda upp! 60kB/sek.:mad: |
Nu är det klart att hämta Trollhattan_Bergensbanen_Assets!:Yeah:
Lycka till! Berätta om det är bra så eller inte. Det är viktigt för mig att veta. |
Gikk meget bra å installere nå, ingen feil. :tumme_upp:
|
Citat:
|
Fungerade bra att installera nu.
|
Va bra! Upplever ni om landskapet syntes mer än förut?
|
Må jeg fortsatt ha nesten alle filene fra http://www.klemund.de/RailSimulator/downloads.html ? Får fortsatt ikke til Bergensbanen jeg....
|
1 bifogad(e) fil(er)
Vad saknas när tunneln ser ut så här på Bergensbanan
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja, installerade med Utilitilies.
Var får jag tag på Donnerpass? |
Citat:
Donnerpass finns hos Steam och kostar 19,99 Euro. |
Bruker utlities for å installere assets filene ja. Er det nok med kun Trollhattan og Bergensbanen assets eller trenger jeg flere assets for ruten? Skjønner ikke hva jeg gjør galt... Trollhattan ruten fungerer, men ikke Bergensbanen :confused:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ser at jeg har flere røde assets, betyr dette at de ikke er riktig instalert?
|
Citat:
Prova öppna Steam och klicka Train Simulator/egenskaper/verifiera integriteten hos spelcache. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:05. |