Screenshot Tråd TRS ...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej, jo jag tänkte att varför inte ha en tråd där man kan lägga upp lite bilder på olika linjer till Trainz.
Skriv bara om det är något som fins på DLS eller om det är din egna linje, ivarfall andra vill ha den, gör det då lite enklare om man kan se om den finns för download eller inte. Kan nog vara en ide. TW Bilder från en av mina linjer. |
Dresden - Nuernberge Trs06
5 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder från TRS06.
Linjen är Dresden - Nuernberge som ingår i TRS06. TW |
Razorback Railway ...
4 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder från Razorback Railway trainz 2006.
TW |
Dresden - Nuernberge Trs06
5 bifogad(e) fil(er)
Forsätter med lite mer från Dresden - Nuernberge i Trs06.
TW |
Hej ...
5 bifogad(e) fil(er)
Får jag tipsa er all om en mycket bra linje.
Amsterdam Enkhizen. Sök på det på DLS och plocka hem. För att installera gör så här. 1.Plocka ner allt. 2.När man startat så säger TRS att det fattas objekt. klicka då på " search for content update" något sådant. 3.Låt sedan Download Helper plocka ner det som saknas. Den kommer dock att säga att det inte går att hitta vissa objekt och dom verkar inte finnas. Det är en väg vid en station på slutet som saknas, men det gör inget det kan man ju fixa själv om man vill. Dock då så är det en mycket grafik krävande linje det här. TW Några bilder. |
Amsterdam Enkhizen ...
3 bifogad(e) fil(er)
lite mer bilder från Amsterdam Enkhizen.
Ja linjen är väl inte svensk men den är väl, ja, kan väl likna svenska förhållanden lite. TW Lite mer bilder |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej.
nu bifogar även jag en liten bild i denna tråd. Det är en bild på min rutt EFJ. |
Amsterdam Enkhizen forts ...
2 bifogad(e) fil(er)
Mer bilder på Amsterdam Enkhizen linjen.
Jag använder mest svenska tåg på linjen då jag tycker att det passar. Ganska likt svenska landskap. TW Bild.1 Amsterdam Enkhizen Bild.2 Amsterdam Enkhizen |
På vilken hemsida laddade du ner vagnarna?
|
Citat:
|
Hej ...
Om du syftar på dom svenska vagnarna så kom dom med Svenska Tåg 2004 eller vilka menar du ?
TW |
Citat:
|
Hej!
Bara några blandade bilder jag hade liggande på hårddisken. mvh .... Mats |
Screenshot!
Citat:
|
Citat:
Men.. finns de någon vänlig själ som kan förklara hur jag tar hem objekt mm.. med "ny Download Helper eller vad det nu är för program" :confused: (TRS2006) PS: Fina bilder :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:07. |