Månadens Simulatorbild - Juli -> RÖSTA!
Rösta nu.
OBS! Röstningen stänger på söndag! |
1 bifogad(e) fil(er)
Får väl vara först ut då med en gammal bild, då datorn med TRS2006 och TS2009 har kraschat för andra gången på 4 mån.
Gula havrefält, gröna skogar och ett av SJ's färgglada X-tåg. Behöver väl inte nämna vilken färg det är hoppas jag :D. |
1 bifogad(e) fil(er)
Inte mycket till bild. Men får väl duga i brist på annat just nu.
Ska föreställa ett hamnbygge, som jag håller på med i TS2009 och som jag kallar för Sveastads hamn. Drar väl till med blå himmel, lagerbyggnad i rött tegel och grådaskig asfalt. Duger inte det, så försöker vi med gul & blå (Nordwaggon) och grönt T44 GreenCargo som försvann bakom lådan. |
1 bifogad(e) fil(er)
Jag bidrar också med ett bidrag.
T42 i skogen med godsvagnar. (röd,brun och grön) |
1 bifogad(e) fil(er)
Bifogad fil 27048
min bana :) Svart Vitt Rött |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Svart, brun och vit. |
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer mitt bidrag
Blått, grönt & grått |
1 bifogad(e) fil(er)
Ja, jag har för 3 minuter sedan visat denna bild i en annan tråd, men jag hoppas att det inte gör något i alla fall.
Bruna hjortar, Grönt gräs och Blå himmel. Lite klena färger, hoppas jag kan bli godkänd ändå.:) |
Jag har ju tagit paus från forumet, så det vore bra om någon kan ta över min roll som "anordnare".
|
Om ingen annan vill kan jag:)
|
jag vill :(
jätte gärna |
Citat:
|
okej, hehe får bli en glad då ;) :tumme_upp:
|
Eftersom jag inte har fått nåt svar från micke L... Undrar jag om jag kan börja `??
är sugen och se vem som vinner... jag kan ju inte göra omröstning så byter tråd då fast samma bidrag ? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:32. |