![]() |
Sydostbanan
5 bifogad(e) fil(er)
Skickar lite bilder på min rutt. Har kommit ca 5mil allt som allt. Tycker att spåret som jag använder med inbyggd banvall funkar ganska bra..
mvh |
2 bifogad(e) fil(er)
fler bilder
|
Snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
|
Hej.
Detta var jätte snyggt hauguth:tumupp::D en fråga vart fick du tag i klädhängaren på bild 5 |
Instämmer med föregående talare, snyggt hauguth! :tumupp:
|
Allt mycket snyggt och välkomponerat och extra grant utefter banvallen!
Håkan |
Jättesnyggt:D Börjar tycka att detaljeringen på mina egna rutter är lite liten när jag ser dina bilder;)
MVH Kristian. |
Tack för de orden... Ja var tusan hittade jag klädhängaren? Kolla på DLS.
Den heter iaf Clothes Hoist <kuid:60238:25000>. mvh |
tack hauguth
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer lite fler bilder. Har nått Lundbyholm nu 21km väster från Karlsjö. Det är lite tomt på fordon men eftersom rutten inte e klar så plus att grafikkortet börjar få krupp så väntar jag med det lite.
Lundbyholm centrum |
1 bifogad(e) fil(er)
Framme vid plattformen spår 3.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tåget lämnar Lundbyholms C på väg mot Karlsjö.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Lundbyholms utkanter. Under viadukten går smalspåret från Lundbyholm mot en ännu ej upptäckt del av landet ;)
|
Mmm, snyggt...!! :D
|
1 bifogad(e) fil(er)
Växlingssätt. 2st Hg med gods lämnar tågspåret (till höger bakom industrispåret) mot den lokala industrin.
Växeln ligger 1 km väster om staden utanför stationsgränsen vilket gör att utfartssignalen har tilläggstavlan "förreglar växel". Tyckte att det var smartast att göra så. Hade velat ha stationsgränsen efter växeln i stället med mellansignaler efter centralstationsområdet men eftersom jag inte får bukt med 3 gröna i en 5lampors signal så blev det inte så proffsigt.. mvh |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:30. |