![]() |
Vad fick ni i julklapp?
Ja som rubriken lyder, vad fick ni och vad är ni mest nöjda med?
Själv är jag nog mest nöjd med nya kameran och mobilen. I övrigt vart det skivor, TRS 2006, pengar, kläder, eltandborste och lite annat kul som tomten kom med i år. God Jul på er! |
Själv har man inte öppnat än. Ska äta julmaten strax, Hjulklapparna brukar vi öppna ett tag efter maten.
Ännu engång God Jul på er. |
Lite choklad, några DVD skivor och presentkort till några klädbutiker. Igentligen så behöver jag inte några klappar, räcker för min del. Börjar bli för gammal för deta ändå. ;)
Men god jul på er alles :) |
Då var årets klappskörd öppnad, familjen förvånades över att min fader fick nästan dubbelt så många klappar gentemot de andra(han har väl varit extra snäll i år)...:)
Fick jag:
|
- Mobil från föräldrarna
- Kläder och dylikt... - 500 kr av mormor |
Då var årets julklappar öppnade här också (dock för två timmar sen:D ).
I år fick jag:
|
Jag fick:
Deodoranter, parfymer. Kläder Kudde Godis 500 kr från min morbror 500 kr från min morfar 300 kr från min mamma har inte fått från pappa än, men det lär jag få den 29:e då jag ska träffa honom. |
Jag fick:
Ett Ernie-jul-album. Sammanlagt 350 kr. En tröja. En rakapparat. En prenumeration på TÅG. Ett örngott med texten "Storebror" (från min lillsyrra). 400 gram Cloetta geléhallon. 4 gånger 200 gram Marabou mjölkchoklad. Bestick bestående av en gaffel. en kniv och en sked (får jag av morrmor och morfar när jag fyller år, och faktiskt även på julafton det här året). OCH! Den här välsignade skylten :D http://images.fotopic.net/yee1iy.jpg |
Själv fick man ett nytt Tangetbord: Logitech G15 - Helt fantastiskt.
Kläder 1250kr Counter-strike source (av farsan, det är han som vill ha det, hehe. Smart drag av honom :)) 160gb hårddisk, fast den råka vara fel. Lite nya saker till rummet. Sammandrag: Fick väldigt mycket för att bara önskat sig 2saker. |
Julklappar
Hej!
Jag fick? Ja vad fick jag? Jo jag fick en mobil som inte kommit med posten ännu....Sen fick jag ett kort där det stod att de hade satt in 500 kr till Canserfonden, det tyckte jag var en bra julklapp.... MVH Kenneth |
Hejsan!
Jag fick lite pengar från mormor, morfar & farmor. I övrigt en DVD-spelare, Swebus Express buss (H0), Roslagsbanans almanacka för 2006, vägatlas m.m. |
Hejsan!
Jag fick: Dvdfilmer Trainz 2004+svenska tåg 04 och 05. Kläder, Ipod och en bricka med SL's Spårtrafrik på, dvs t-banan,pendeltåg osv. :D |
Jag fick öronmärkta pengar till kompressor/färgspruta, en Mp3, Modelltåg-92, nytt stativ mm mm, Dvs. det som jag önskade mig.
|
Jag fick:
#En ny kamera: Konica Minolta Dimage Z5 #Stativ #TRS2006 #USB-minne #Guinnes Rekordbok #Resecheck hos SJ 500kr #300 kr kontant #en präktig släng influensa:( m.m. |
*trs2006
*kläder *lok och vagnar 6 *Ett medlemskap i SJK för 2006 *Gunnies rekordbok *sudokuspel *Boken Harry potter och halvblodsprinsen |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:36. |