![]() |
Saker på G till MSTS...
5 bifogad(e) fil(er)
Denna tråd tänkte jag man kunde använda för att visa vad man har på G till MSTS.
Själv bidrar jag med 5 bilder. |
Snyggt!....
|
Håller med han, snyggt!
Blir det kryss till bommarna också? /Jonatan |
Hej!
Den sista bilden gillar jag, den med stoppbocken... Jag kan dessutom göra ett tillägg till dessa bilder. I detta paket kommer det även finnas med en bom som går åt "andra" hållet som man kan använda tex vid färjor med mera...Den öppnar sej när tåget kommer.... MVH Kenneth |
3 bifogad(e) fil(er)
Wunderbaaahr!
Både bommar och stoppbock är efterlängtade och ser ruskigt snygga ut. PS. När du ändå är inne på tillbehören så efterfrågar jag nya shapes till dvärgsignal och huvuddvärgsignal, så att man kan få med den lilla signalnummerskylten på framsidan och det gula bakstycket. DS. |
Toppen Micke!!! :tumupp:
Både byggverkstan och web-verkstan går för högtryck, ser jag! :D |
Fina objekt Micke!
Stoppbocken är kanonbra... Har du lust att göra en äldre version av den också? |
Till dalchr01: Jag ska se vad jag kan göra... Vet inte riktigt hur man fixa med ljusbilder och sånt på signaler... Men det ska försöka lösas...
Till Jonatan: Japp det kommer kryss och mera detaljer.... Kommer försöka göra ett så komplett paket som möjligt. Till Pierre: Äldre modell stoppbock kanske kan lösas.. Är det modellen med räler som går upp som du efterfrågar?? Klart att verkstäderna går för fulla muggar här... Vad ska man annars göra på dagarna & nätterna ?? :D :cool: |
Japp, den menar jag! Kanske svår att göra?
|
Trevligt, nya objekt behövs verkligen!:)
Jag har fyra bilder tagna på en sådan stoppbock som Pierre efterfrågar! Sänder över dem till dig Micke!:) |
Kanske menar en sånhär stoppbock. Gammal enkell sak för ångepoken. :D
http://www.mrw1.se/katalog/sb001.jpg /Jonatan |
Är den klarar för MSTS jonatan??? Vore ett bra tillskott..
|
Containrar
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Har lite nya containers på G. Det är 40 fotare... MVH Kenneth |
Citat:
/Jonatan |
Okej då vet jag... Nån som vet vart man kan hitta hur en räl ser ut i genomskärning?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:15. |