![]() |
Packa i CMP?
Kan man Packa filer i CMP?
Isåfall hur? |
Fortfarande ingen som vet?
Jag BEHÖVER hjälp! EDIT: Jag BEHÖVER VERKLIGEN hjälp! |
Nynäsbanan
OK Ingen vet visst....
Kan man packa filer i TRS2006 överhuvudtaget? Får jag ingen hjälp så kan jag inte släppa Nynäsbanan V. 1.0:( |
Var har du köpt ditt TRS2006? I Sverige eller beställt från Australien?
Anledningen till att jag frågar är att om du köpt det i Sverige har du möjlighet att hämta hem den svenska manualen där bland annat detta tas upp. Att på några få rader beskriva alla de steg som krävs för att skapa en cdp-fil är inte gjort i en handvädning. Kanske låter lite tråkigt att hänvisa till manualen men faktum är att många av de frågor du ställt finns besvarade där. Skulle du sedan köra fast och behöver hjälp med någon enstaka detalj ja då är det enklare att ge ett bra svar. Ladda ner den svenska manualen kan du göra här - http://www.nordictrainz.com/2006/ind...pper&Itemid=33 |
Tack Fredrik!
|
Du får öppna CMP genom att gå in på Start-->(Alla)Program (om du har XP)-->Auran--->TRS2006--->TRS2006 och startar det så rutan om vad du vill göra kommer upp.
Där trycker du på Manage Content, så öppnas Content Manager Plus (CMP). Tryck på File, My Content och leta upp mappen som du har lagt objektet i, dubbelklicka på den mappen så läggs filerna i listan, markerar banan och högerklickar, välj "Save to CDP". |
Oj! Helt onödigt
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:09. |