![]() |
Hemsida
Hej!
Jag har börjat pilla lite med en hemsida. :) Jag kan ingenting om HTML och sådant så jag bygger sidan i Frontpage. Min förhoppning är att jag skall lära mej lite om HTML under resans gång. Ja vad skall då sidan handla om? Jo om mina 2 största intresse här i livet förutom då familjen, nämligen fotboll och tåg...(Det var kanske inte så svårt att lista ut? :rolleyes: ) Jag vill veta vad ni tycker, ris eller ros.... MVH Kenneth Här är adressen: http://medlem.spray.se/knibbe66/ |
Citat:
|
Hej!
Tack för det Sparkfot... Ja vad skall man göra, sidan ligger på en domän som är gratis och man får ha upp till 50 mb utrymme på den... Jag tycker det är bra, men reklamen gillar inte jag iheller....Men vad gör man, jag vill göra en hemsida och min ekonomi tillåter inte att betala för en hemsida, så detta är enda alternativet för min del tills vidare... MVH Kenneth |
Kan du inte lägga länkarna till vänster eller i nederkant? Det är verkligen irriterande att reklamen är ivägen för dom!
|
Hemsidan uppdaterad
Hej!
Ja efter dessa ris och ros har jag ändrat om sidan lite....:) Jag har dessutom bytat namn på sidan så att jag själv skulle få ett bättre och lättare namn att komma ihåg. Länken till sidan finns nederst. Sidan kommer nu att fyllas på efterhand med diverse ting... MVH Kenneth |
Citat:
När du lärt dig lite hur hemsidor fungerar tror jag du vinner på att försöka bygga lite enkla sidor med hjälp av anteckningar och någon guide!:) |
http://www.webbdesignskolan.com/
Där finns det gudier till Ms Ftp och dream weaver m.m:) |
Nu blev det bättre!
|
Citat:
Tackar för det... Jag håller på att fila på den ännu, men jag kommer att ändra om den helt och hållet och bara ha tågrelaterat på denna sida och sedan länka till denna sidan via Telias sida som jag kommer att sätta upp... Varför detta? Jo på denna sidan som ligger uppe kan man ha 50 mb hemsidesutrymme medans Telia har mycket mindre... Dessutom så slipper man reklamen och kan kolla på telias sida vad som finns på den andra sidan, så är det tänkt i varje fall.... Men under tiden jag håller på med detta så ligger den ordinarie sidan uppe för detta kan ta lite tid, jag har ont om tid just nu ett par dagar framåt... MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:07. |