![]() |
Rätt låt vann..?!
Jag gillade faktiskt Finlands bidrag, gjorde ni det?! Rösta gärna om rätt låt vann iår!
|
Haha, jo Lordi var bra. Helt otroligt egentligen men jag hade på känn att dom skulle kamma hem det. (Nu slipper man iaf. melodifestivalen på ett år.)
|
Äntligen är schlager kretsen bruten och ersatt med lite riktig musik.
Hoppas Lordi kommer till Sverige och spelar! Hell yeaah Lordi!!!:) |
Såkklart vann rätt låt.
Lordi var överlägset den bästa låten, vilket märktes direkt när omröstningen började och som tur är var vi svenskar intelligenta nog att ge dem tolv poäng.:rolleyes: ;) :tumupp: Finland twelve points, Finland douce points:D |
Hard rock halelueja ägde Alla lätt ÄVEN Ryssnalnd!!!!!!!LORDS:tumupp: :tumupp: ;) ;)
|
Lordi vann bara för deras rebelliska attityd. Hårdrock är helt nytt i festivalen, och maskerna gör ju bara grejen värre. Det är väl klart att de vinner, även om låten inte var bäst.
|
När sånt här händer, undrar man vad det blir av världen!
Fel låt vann. :p |
Äntligen! Ett Hårdrockarband som vinner! Äntligen!
|
Helt underbart! Go Lordi! ;)
|
äntligen är hårdrocken på väg att bli folklig!
|
För att inte bli allmänt dissad, borde jag kanske förklara att jag inte har något emot musikgenren hårdrock, däremot tycker jag inte att Lordi var särskilt bra inom sin genre.
|
Äntligen! :) Helt klart att det var rätt låt som vann.
Och självklart var man ju bara tvungen att ringa o rösta på denna helt sjukt grymma låt! :) Har gått o nynnat på denna låt hela dagen, så att ordningen är tillbaka är helt klart! :tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp: /av 5 Möjliga Hårdrock äger!! |
Lordi Rules!
Rätt låt vann i år! |
Fast det hade varit kul oxå om Litauens psyskbrotts låt hade vunnit. Skönare lirare en flintisen i bandet har jag inte sett pålänge.:D
Citat:
|
Hej!
Jag tycker att finlands låt var den dåligaste låt jag någonsin har hört. Leopold. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:15. |