![]() |
MSTS 5 år
I den här tiden för 5 år sedan, så releasades MSTS... :D Makalöst att spelet fortfarande lever, får man väl säga...
Nån som har det exakta release-datumet för Sverige? Jag har sett typ 31 maj 2001 för nordamerika och 20 juli 2001 för EU... |
2001-06-28 för Sverige :)
|
Om en vecka då! Då måste man ju sätta ihop en aktivitet för att fira födelsedagen i Sverige!;)
|
Citat:
ett något försenat Send to B... jag menar GRATTIS då på svenska femårsdagen, MSTS... :D |
Shit 5år... Men Msts lever endå lite på sin sista tid nu känns det som. Men Grattis Msts!
Inte många spel som endast kommit i 1 verison som hållt så länge. |
Stämmer in i gratulationerna, grattis MSTS.
Men att det skall leva på sin sita tid är väl ändå att ta i med både Tottes Trollhättanrutt, nyrelease av JBJ2 framledes, TML-Studios två nya rutter, Berlin Subway och Linie 51 med en otrolig grafik, Aerosft som släpper sin 13:e ProTrain. Nä, MSTS lever och åldras som sig bör! |
Citat:
Ja sen finns det en hel del runt om i världen som bygger objekt och annat fortfarande till MSTS. Ja och sedan finns det folk som håller på med en del ruttbygge:) till MSTS. Så att MSTS är död det kan jag inte hålla med om. Jag tycker det lever i högsta grad.... MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:02. |