![]() |
Smålandsbanan v1.01
1 bifogad(e) fil(er)
Tänkte lägga upp Smålandsbanan nu för första gången, detta för att dels ni ska få testa hur den är och dels iaf jag får ännu en hårddiskkrasch så vet jag att banan finns kvar och att jag inte behöver bygga om hela "rasket".
Jag har "absolut" inte byggt klart allt ännu här, det kommer senare, även bilder också! Banorna som "ingår" är: Nässjö-Vetlanda, Nässjö-Hultsfred, Nässjö-Tranås, Nässjö-Stockaryd, Nässjö-Värnamo, Vaggeryd-Jönköping samt Jönköping-Nässjö. Tuta och kör! |
Citat:
|
Tack och tack!
Nästa version som jag lägger ut, kommer väl troligtvis någon gång nästa vecka, om inte oförberett händer innan dess.. |
Tack så mycket!!
Mycket fin bana! |
Citat:
Det är iofs ingen bana, utan flera olika banor i samma "värld" kan man säga..:D;) |
tackar...de här var en bana jag har väntat på!!
|
om du vill kan jag fixa kort på Månsarps, norrahammar, taberg, Jönköpings station . jag bor själv i norrahammar. har åkt den sträckan massor med gånger när jag pluggade i värnamo.
|
Citat:
Jönköping lixom Taberg har jag hyttfilm på så jag vet hur det ser ut (visste jag iofs innan också, inte för att skryta..). Men gärna Norrahammar om du har?! |
då ska jag fixa det åt dig till imorron
|
bilderna är tagna. men jag lägger in dem ikväll...jag flyter bort vid datorn.
|
Bilderna ligger under allmänt om tågsimulatorer.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ny version ute här, byggt till Tenhult på Jönköpingsbanan samt byggt om lite på stambanan norr om Nässjö och lite längre ner mot Grimstorp på stambanan söderut från Nässjö!
|
Problem med att extracta filen
Hej!
Jag kan inte få din fil att laddas upp på min dator?! Gör jag nåt fel? |
Du ska först Extracha filen, sedan om du inte har SP2 eller högre installerat (för TRS2004), så måste du ta bort filen "world_cache_Dispatcher.chump", på denna länk från STW:
http://www.stw.se/trs2004_cif.zip |
Fick det ändå inte att gå!
Fick det ändå inte att gå?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:00. |