![]() |
Luftledning i tunnel
Hur får man en luftledning i en tunnel, jag har letat i dom olika forumen men inte hittat något om det problemet, finns det någon som kan något om tunnlar och luftledningar?:confused:
Mvh Jonni |
Citat:
|
Ok det låter enkelt, behöver man inga stolpar i tunneln om den är lång alltså?
Mvh Jonni |
Citat:
Om du vill ha stolpar så går det att ha det. |
Citat:
Väljer du den nya versionen, då får du först placera ut stolpar/utliggare för att sedan dra tråden enskilt. |
Jag vet inte var jag gör för fel, men tråden komer över berget och eventuela stolpar hamnar på berget inte i tunnelen.
Mvh Jonni |
Du kan ju fuska lite och använda några italienska tunnlar, där kontaktledningen redan finns i tunneln.Finns mycket annat smått och gått där.http://www.trainzitalia.com/mdpro107...ads&file=index
|
tack för tipset, jag har varit där tidigare och tittat men inte hittat några tunlar, min italienska är inte var den borde vara, det enda språk som jag behäskar någolunda är svenska plus lite engelska, men jag skall leta på den sidan dom har mycket bra grejor.
Mvh Jonni |
Jonni. Anledningen till att stolparna kommer över jord är för att du måste sänka dom manuellt till rätt nivå. Rätt mycket jobb men skam den som ger sej...
|
Ok, samma gäller luftlednigen förstår jag.
Hårt arbete förstår jag, men jag skall försöka. tack! Mvh Jonni |
Citat:
|
Tackar.
Mvh Jonni |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:38. |