![]() |
CMP problem
Jag har försökt att leta efter en tråd som skulle kunna besvara mina problem, men inte hittat något, när jag har startat CMP och jag trycker på något så låser sig allt inget händer, när jag avsutar programet så står det (programet svarar ej) hur fixar jag det? För övrigt verkar allt fungera som ex SURVEYOR.
Tacksam för svar Jonni. |
vad har du för dator.
Tror det krävs en rätt bra dator för att klara av att använda Cmp. Annars kan det bero på att du har för många andra program på samtidigt. |
Citat:
Jonni |
det är händer mig då och då också. jag har aldrig hittat nån lösning på problemet, ibland vill det funka, ibland inte. och det kan inte ha med min data att göra eftersom den är väldigt bra
|
inget fel på din datorn. cmp har massor med buggar. du är inte ensam om att ha klickat på en knapp i cmp och den har rasat. hände alldeles för ofta. speciellt när man börjar få mycket i tranz.
|
Då finns det inget att göra? om jag förstår saken rätt, det var ju tråckigt!
Jonni |
Njae,du behöver inte klicka som en dåre utan ta det bara lugnt och vänta tills cmp jobbat färdigt med det den gör så ska den inte hänga sig. (inte för mig i alla fall)
|
Jag trycker inte som en dårre, jag trycker inte alls, jag sitter bara och stirrar och väntar, men den bara "låser" sig, går det inte att ladda in den igen på något sätt?
Jonni |
Citat:
Vad jag har förståt från flera som använt programmet kan det bara hänga sig utan anledning. |
helt riktigt. men de finns andra som aldrig har problem med cmp. Synd att en annan inte är en av dem.
|
Jag har en liten fråga, när jag startar surveyor så får jag ett medelande som säger "Som of your content has not been commited", hur bär jag mig åt för att finna dessa bland alla så jag kan commita den/dom?
Jonni. |
Citat:
|
Tack Sven, nu har jag lärt mig att fixa det.
Mvh Jonni |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:22. |