![]() |
Hjulmarknaden 2006 närmar sig!
Hejsan!
Tiden går verkligen fort nu för tiden. Känns som om det var igår man besökte förra årets Hjulmarknad och nu är det snart dags igen. Den 2:a december kl. 11 slår Sollentuna Expo Center upp portarna för Hjulmarknaden 2006 och om inget oförutsätt inträffar kommer jag vara på plats. Detta blir min 7:e eller 8:e Hjulmarknad. Mer info finns på Hjulmarknadens webbplats. Se länk. http://hem.passagen.se/donj/hjm/ |
Jovars det är väl tanken att man smiter in där en vända. Missa nu inte att fota dagens bruntåg Nässjö-Skövde-Sthlm!:D
Tidtabell & mer information om NJ's Ra+60-tals tågsätt! |
Citat:
För dom som inte förstår vad NJ betyder så står NJ för: Nässjö Järnvägsmuseum. |
Jag kommer väl förbi en sväng o checkar läget ;)
|
Citat:
Alltså förbi Jönköping! Då blir det nog kameran i högsta hugg. Missade ett bar tillfälle i höstas med fina löv och Ra. |
Citat:
|
Citat:
Tack för tiden iaf |
Själv så ska man inte åka upp till Sthlm eftersom man ska fira järnvägen 150 år i Lund-Malmö. Så det får väl kanske bli nästa år om tid finns.
|
inte en anning. Känns som om hela tågintresset börjat falla för min del, så jag är inte säker på om jag ska dit. Förvisso kul att titta lite, men det brukar vara för mycket folk för min smak!
|
Då var ytterliggare en Hjulmarknad avverkad och bara ett år kvar till nästa. :)
För min del blev det några dvd-filmer, en tröja, almanacka för 2007, en auktionsvinst m.m. Ni andra får gärna också skriva här om ni gjort några fynd. |
För mig blev det en spårbit, almenacka och en tåg 150 film från LEG Video
|
SLM 2006, Svenska järnvägsalmanackan 2007 och trevlig info från Jörgen Edgar blev mina fynd:)
|
Citat:
Nåja, får köpa den på annat sätt senare. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:54. |