![]() |
Auran Forum
Aurans Trainz forum har stängts på obestämd framtid.
Anledningen är först att det serverföretag som skötte forumet inte lyckades hantera ett avbrott, och sedan inte lyckats att återställa data. När forumet öppnades igen hade några av medlemmarna blivit så galna att dom igen skickade massor av samma "jag hatar Auran meddelanden" i stället för att låta oss icke galna att skicka. Denna stituation har tvingat Auran att stänga forumet tills vidare |
Citat:
|
Citat:
Förhoppningsvis kanske alla förryckta gaphalsar lär sig att ta konsekvenserna av sitt eget handlande men därvidlag har jag inte några större förväntningar. Gnäll, gapa och kräv är ju dagens melodi. Håkan |
Citat:
|
Citat:
Jag hoppas naturligtvis att det inte blir så, men det vet väl bara Auran om ett sådant beslut har eller kommer att fattas. Man kunde ju få lite föraningar när Rob för någon månad sedan skrev att han tyckte att vissa medlemmer betedde sig värre än hans små barn gjorde när de var som grinigast, en uppfattning som jag delar. Senare skrev han också ett långt och tänkvärt inlägg om hur han tyckte att debatten i forumet borde föras, vilket tydligen inte heller haft någon större inverkan. Det är tråkigt att vissa människor som ledsnat på Trainz eller bara hatar Auran så där i största allmänhet, anser sig ha rätt att t.ex. kräva att Aurans anställda ska sparkas eller bytas ut trots att de säkert redan sliter för fullt, vilket har framförts bland annat i detta forum. Om jag nu hade varit i Aurans ställe skulle jag också funderat på att bara lägga ner i det uppkomna läget. Att ta skit oavbrutet skall ingen behöva göra. Håkan |
Tycker det är dåligt att det finns såna som inte kan uppföra sig riktigt ordentligt.
Blir man arg skriver man det ju inte! Nu har de galna medlemmarna förstört för de övriga tusentals!:tumner: Mycket tråkigt och jag hoppas auran öppnar forumet igen men bannar alla som skickade meddelande. |
Goda Nyheter!
Jag har precis varit inne på Aurans forum och det fungerade som på gamla goda tiden!
Håkan |
Va bra!
Hoppas som tidigare skrivet att de elaka "hata auran" användarna får ett straff. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:24. |