![]() |
Xtracks på min byggrutter
Hej, jag försöka lägg in Xtracks på min byggrutter? var ska jag lägg den där mapp? På min byggrutter-mapp eller?
Jag hämta fil från http://team.routebuilders.dk/ och det står inte hur jag ska göra. Tacksam för hjälp. /Themepark |
Kolla på denna sida, fliken installation:
www.xtracks.tk det finns en hel del mat-nyttig information där om Xtracks-systemet, läs i lugn o ro på lite granna där, det har du nytta av. Lycka till! :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Om man ska bygga med Xtracks, så ska man först ha Xtracks installerat. Sen ska man ladda hem xtracksr.zip också. Denna fil innehåller spårens texturer och dom ska in i din rutts Textures mapp!
Så öppna xtracksr.zip på t.ex. skrivbordet. I mappen du får, ser det ut som på nedanstående bild. Du har flera mappar i den och lägger in dom textures du behöver (beroende på vilka spår du ska bygga med!?). A gauge textures = Normalspår N gauge textures = Smalspår (3") UKN gauge textures = Smalspår (2,5") CYKWORKS = Tunnelbanespår DualTracks textures = 3-skenspår (normal+smalspår 3") Ferry textures vet jag inget om????? Vad har man dom till? |
Tack tack.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:55. |