![]() |
Hittat på Dls
Hittade just följande layout på Dls "Stockholm Subway System V1" av Compudoc.
"Description: The complete Stockholm subway system.There are 105 stations.I have added 11 portals.Use them to add new trains as needed.Layout especially created to make use of the neat features of the new C-20 by VOYAGER (nice work Voyager)." Har ingen aning om kvalitet etc., men helt ointressant kan den ju inte vara, åtminstone inte för vissa. Kolla på Dls, den är upplagd idag eller igår. |
hej kan du läga upp den här tror du
|
Citat:
|
Citat:
jag har nåt jävla problem på dls så det fumkar inte |
Instämmer, har inte kunnat använa DLS på evigheter, påstår att min connection inte fungerar, men alla inloggninsuppg. är OK. Fattar nada... I vilket fall som helst en kul upptäckt som man mer än gärna vill ha, men helSURT att inte kunna ladda hem något...........
//Stefan |
Jag hade detta prblemet ett tag, det går i vågor, ibland går det jättebra ibland inte.
Nakcdelen är om man har first class ticket. |
Citat:
Men kan ingen lägga upp den här på då i forumet |
Citat:
Trainz Downloader Pro: http://www.huijelte.com/trainz/downloaderpro.php EDIT: Glöm inte att donera en slant till Jelte, om du tycker om programmet.;) |
Citat:
Mathias |
Citat:
Testa att läsa den ;) |
Citat:
|
Citat:
Men som jag har fattat de så måste de va typ av ett privat program eller |
Jag tror jag vet felet är.
Jag kan inte heller ladda ner något. Testa att istället ta download page och download ftp link så kommer det gå Edit: det gock inte heller! Jag vet inte vad det kan vara för fel |
Tack Arvid, du är en klippa, hela min uppväxt har jagh drömt om att en verklighetstrogen modell av Stockholms tunnelbana skulle komma som en skänk från himlen och igår kom den WOWOOOEEEE!!! Dessa gossar som byggt denna fantastiska bana vill jag rikta ett superstort tack till, denna bana är säkert 100 miljoner gånger bättre än den jag gjorde, bara huvudbilden säger det, så sent som igår drömde jag om en verklighetstrogen stockholms tunnelbana och äntligen har jag blivit bönhörd, jag tackar både gud och dessa otroliga skapare, tack å tack.
Mvh Johnny Nilsson |
Citat:
Ladda hem Trainz Downloader Pro, och gör åtminstone ett försök! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:51. |