![]() |
The phone house
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Jag pulade ihop en liten The Phone house butik med hjälp av Bengans bilder. Än så länge behövs detta göras: * Större ingång, dörren är väldigt liten jämtemot verkligheten. * Nattljus på skyltar mm. * Lite småpill med texturen och kanske något extra. Kommentera gärna. :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Detta blir nog bättre.
Lite mer verklighetstroget. Dock känns huset lite mesigt mot denna skylt. |
Hur kunde du starta programmet G-max ... Jag får inte öpnna det!!
Och just det... Huset är så jäkligt snyggt alltså... Arvid... Alla dina moddeller är så snygga!! |
Citat:
|
Citat:
Vilka dörrar är det du menar? Menar du ingången eller garageporten? Kanske att skylten ser lite väl "maffig" ut mot huset? Dock ser det rätt bra ut i TRS |
Ser mycket fint ändå!!!
Jag kan inte öppna programmet... Jag får ;) :rolleyes: |
2 bifogad(e) fil(er)
Sådär ja!
Nu är det klart. :) Nytt nu är: * Nattlysen på två skyltar * 5 strålkastare Hoppas ni gillar den! Edit: Filen är nu på väg till banbyggarna |
snyggt!:tumupp:
|
Den är mer verklig!!
Snyggt...Jag vet att om några år så kommer arvid bygga högklassade modeller!! |
Citat:
|
Jag håller med Sparkfot. Arvid har gjort en massa som finns på banbyggarnas sida.
|
Tackar! :D
Jo, på senare tid har man börjat tänka efter mer, kolla på nmina första affärer typ Kappahl, h&m...etc; små fyrkanter bara. Ni ska även tacka Bengan som bidragit med texturerna. :) Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej absolutm inte! De är väldigt simpla, endast att använda cylinder. Vill du ha mer hjälp kan du ta det via PM eller MSN. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:33. |