![]() |
Betaversion Stockholms tunnelbana.
Nu finns en Beta version av Stockholms tunnelbanan att ladda ner på SL's hemsida.
http://sl.se/templates/Page.aspx?id=1529 Snyggt jobbat SVoyager, Harvey och Rc1166 det ser verkligen bra ut. Blev glatt överraskad, när jag kom fram till Slussen och såg att ni även har påbörjat en anslutning till Saltsjöbanan där. |
Några bilder från slussen och Saltsjöbanan.
|
Ett par bilder till.
Spårvagnen ut mot Lidingö, står och inväntar tuben vid Ropsten. EDIT: Fredrik, jag har problem med uppladdning av bilder. Det blir bara röda kryss för mig. |
Citat:
|
Hmm... Jag hittar ingen "download" på länken du postade. :/
|
Wow! Detta ser verkligen snyggt ut!
Jag ska ladda upp bilderna på servern åt dig Bengan så snart jag bara kan All heder till SVoyager och de övriga som gjort detta möjligt!:) SVoyagers C20 är verkligen helt underbar att köra med! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
EDIT: Verkar inte gå att länka direkt, kommer bara tillbaka till SL's startsida. |
Jo, den länken hade jag redan. :) Men jag måste vara blind, jag ser verkligen INGET på den sidan.
EDIT: Hittade banan tillslut! :) |
Citat:
EDIT: Tack för länken Fredrik! Hittade inte banan först! |
Citat:
|
Är det bara jag som tycker detta luktar aprilskämt lång väg???
Om det nu inte skulle vara det så skulle jag gärna vilja ha en detaljerad beskrivning hur man hittar filen. Hälsar Bengt |
5 bifogad(e) fil(er)
1. Linje 14 lämnar Fruängen på väg mot City.
2. Västertorp nästa. 3. På väg in till Gamla stan. 4. Byte för dom som vill åka med gröna linjen nr.17 till Hässelby. 5. T-Centralen nästa. EDIT: Fortfarande problem att ladda upp bilder. Gick bättre när jag krymte ner dom ännu mer. |
Hei jeg finner ikke banen heller.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:54. |