![]() |
Nån som vill bjuda på en bana?
Hej!
Nu är det så att jag kommer att bjuda hem en riktigt stor tåg-entusiast och tågbane-rallare för att förevisa msts och Trainz för honom. Han har aldrig sett något av "spelen", trots att han vet det mesta om tåg och modelljärnvägar. Jag vill naturligtvis förevisa Trainz från sin allra bästa sida, så jag undrar om det finns någon här som byggt en liten fin bana och som kan tänka sig att dela med sig av den? :-) Det behöver inte alls vara perfekt eller särskilt stor, men det vore skojigt om det finns lite luftledning på den. Om den ger ett svenskt intryck så är det en bonus! Nu har jag ingen fungerande First Class ticket, så jag kan inte ladda hem grejer via Download Station och därför vore det väldigt bra om den gick att få hem (tillsammans med det "content" som krävs) på något annat bra sätt. :) Jag har TRS 2004 v 2.4 (Build 2365) och Svenska Tåg 2004. Om någon vill ställa upp på det här så går det bra att svara här i tråden eller i PM! - - - - - När jag var liten så byggde den här figuren en modelljärnväg av det större slaget åt mig, så om han gillar Trainz så kanske jag köper en dator och Trainz åt honom som present... - - - - - |
Jag har en bana på gång, kommer släppa en beta-verision ganska snart. Till tråden.
|
Modul Säbyholm
Hej! Dm3 på sidan för download finns en del banor att ladda hem.
själv tycker ja att den är snygg , Modul Säbyholm det är MatsH som ha gjort den. M.v h gubben50 |
Vad är det för fel på BHJ?
|
Finns ingen som säger att det är något fel på BHJ! :)
Jag har för länge sen tom: fått en elektifierad version av den av den av någon snäll figur här på forumet ;), men nu kommer jag inte riktigt ihåg hur man gjorde för att installera den... (i vilken mapp filerna skulle stoppas.) BHJ är ju jättefin och jag har faktiskt jobbat lite med den bara för att kunna visa upp även den! För första gången så tycker jag att Trainz är riktigt charmigt och speciellt därför att det finns så mycket trevligt svenskt material. Frågeställningen var mest beroende att jag vill visa vad man själv kan åstakomma med Surveyor, och då är nästan BHJ för bra... :) - - - - - PS: Tack för alla svar! Dom beaktas noga, varenda ett. |
Det här är väl den bana jag är mest nöjd med.
Den är väl inte perfekt men är byggd ett år. Den finns under downloads. http://www.e-buzz.net/forum/showthre...ght=rens%E4tra Dock har bilderna raderats för att spara utrymme men jag kan garantera att den är hyfsad. Den finns några filmer kvar i alla fall. Sen kan jag ju alltid rekommendera Deskgrunds bana LBJ som också finns i forumet, extremt välgjord och detaljerad. Vet dock inte om den är släppt, jag tror inte det. ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:04. |