![]() |
Bildgåta.
2 bifogad(e) fil(er)
Bildgåta.
Vad är det jag har fotat på dom 2 bilderna? |
Hej
Fönsterkarmar/fönster...Ja skit samma, något med fönster tror jag att det är:confused: MVH Kenneth |
Nej det är det inte!! Tror det här kommer bli rätt så svårt:D
|
Kan det vara nån form av mekanik för dörrarna på en regina?
|
Kan se ut som nåt sånt ja. Men tyvärr så är det inte det! Kan säga en liten ledtråd. "Det är inte nåt tåg"
|
Hiss?:)
.... |
Ja det var rätt men vad för någonting på en hiss?
|
Det är 2 olika saker på en hiss. När ni kommit fram till vad det är så kommer det upp några bilder där ni ska gissa mer!
|
Kan det på första bilden vara glipan mellan hissen och golvet. att du lagt kameran över glipan. och på den andra vara väggen i hissschaktet man ser och dörrskenorna
|
2 bifogad(e) fil(er)
Den första är rätt men den andra är lite fel. Men det är maskinen till dörranra.
Då så ska vi gissa på vart hissen finns och villket företag som insalleratden? |
Citat:
Företaget som installerat den får bli en vild gissning men det kan bli rätt ändå: Kone Hissar. Finns inte så många andra i Sverige. Vart bilden är tagen? Ingen aning men gissar på en pendeltågsstation. MVH Kenneth |
Kone är rätt. Men det är inte en pendeltågstation.
Finns det några företag! Jag har sett flera stycken. te,x: Dala hissar, Kalea, Deve/Deve-Schindler och Otis. |
Citat:
Där jag bor och verkar så är det vanligast med Kone. Otis har jag ochså sett men kom inte på det när jag skrev svaret. MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:09. |