![]() |
Efter frågan på t21/t23
Hej, jag skulle vilja veta hur stor efter frågan på t21 o t 23 loken är, hur många vill ha t21 o t23 o hur många bryr sig inte om det fins till trainz ?! ni får gärna säga vilket av loken ni skulle vilja ha i sådana fall
|
Skulle tro, att allt svenskt matrial, är välkommet hos oss alla. Tackar inte nej, till någon av dom och vill inte välja någon speciell av dom två heller. Då jag har en hög av önskemål på annat också. Allt svenskt, tages tacksamt emot. Sen spelar det ingen större roll, vad det är för något.
|
mitt favoritlok är nog T66 (sveriges tyngsta diesellok!). Det är såklart kul om någon bygger T21/T23. Men T66 skulle vara roligare för min del. Det skulle behövas på haparandabanan som jag bygger på. Och jag vet att de 4 återstående T66:orna ska göras om till nåt Hector Rail-lok men jag vill gärna ändå se T66 på spår. Kul att något byggs iaf:D
|
Citat:
|
är det sant!!!!!!!!!:eek:
|
hahah, jag har ju T66 i mitt Trainz. Jag menade T46 som kör på Haparandabanan och förut på malmbanan:D
|
jag har ju faktiskt ritningar på T21 loken o V5:orna o t44:an i en sj pärm jag har i min bokhylla, jag skulle kunna skana dom på min pappas jobb om någon är intreserad ?
|
Gillar allt referens material skarpt! Låna?
Är för övrigt positiv till allt nytt material till trainz. |
jag kan scana in det någon dag i skika i mail till dig om du vill det ?
|
Kör på, ska se om det kan bli något av dem.
|
vänta ett par dagar så ska jag få min pappa att ta med dom till sitt jobb, kanske inte dom bästa då på just t 21:an då det är lite med motorn o inredning på den med men det är alltid något
|
Hur går det?
|
Citat:
På denna sida. |
Jag har uppdatterat loket så det är en gammal bild på den.
här finns en ny bild på den: http://swedish-rolling-stocks.webs.com/downloads.htm |
Snälla, kan ingen låsa omröstningen i denna tråd, jag börjar tröttna på att varje dag se att någon gått in och röstat här. Det gör att tråden markeras som oläst jämt!
Loket håller på att byggas dessutom http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=29107 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:25. |