![]() |
Problem med NMJ
Hejsan, jag har lite problem med nmj precis som ni kan se på bilden, när jag försöker starta den så står det något i stil med "faild to open alcleantrac" och några nummer, någon som har / haft samma problem o vet vad jag kan göra ?
|
det är detta medelande, det kommer i hundratals när det kommer o det varierar i siffror
|
Hej!
Har du uppdaterat senaste X-tracks? Det verkar att du saknar filer i Globalmappen. |
jag laddade ner 3,20 från uktrain sim för ett par veckor sedan, det var före jag laddade ner denna
|
Jag fick liknande problem efter installerat Xtracks 3.20. Inte lika mycket, men det saknas filer. Nått fel på senaste Xtracks?
Har laddat ner Xtracks igen (igår från train-sim.com) och lagt in. Ska se om jag får problem igen!? |
Jag tror att ni måste ladda ner xtracks igen... Var några filer som saknades när den skickas upp första gången... Läste det på uktrainsim har jag för mig.
|
Prova ladda därifrån! http://www.xtracks.tk/
|
jag har försökt att testa ladda ner både från uktrainsim o xtrak sidan, tyvär så återstår problemet, dom filerna fins inte :(
|
Citat:
Försök att hitta den gamla versionen? |
|
Citat:
NMJ har ace-filen som Globalmappen saknar, Du får kopiera filerna till Globalmappen från rutten och även i Snow-mappen. Tips! Skriv upp noga filnamnen av felmeddelande. Lycka till! |
jag har försökt detta, nu har dom flesta textur problem försvunit tror jag, nu får jag bara dessa medelanden
no extended file for A1t30mSrt.s failed to open shape file Global.shapes.alt30msrt.s shape failed to load. a1t30msrt.s no extended shape for a1t40msrt.s failed to open shapefile global.shapes.a1t40msrt.s shapes failed to load a1t40msrt.s Har a1t20msrt.s-a1t50msrt.s+ |
Citat:
|
jag har glömt min inloggning på train-sim o jag hittar den inte på the-train.de
|
jag har testat nu o nu får jag bara 1 felmedelande, det kan jag leva med, inan hadde jag ett par hundra :cool:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:19. |