![]() |
Borde man köpa denna?
|
Ja, varför inte?
|
Det du frågar om är Trainz 2006 tillsammans med äldre versioner. Om du inte av någon anledning behöver en gammal version finns det ingen anledning att köpa detta.
Min egen uppfattning är att de som har äldre versioner av Trainz installerade har problem när de försöker ladda ner nytt material. Även om Auran försökt att göra Trainz "backward compatible" så finns det ingen garanti att saker gjorda till UTC eller TRS2004 fungerar till 2006 eller den kommande TRS 2009. Om du köper TC3 direkt från Auran så har du den senaste versionen men även då så kommer några funktioner i nya banor och fordon inte att fungera med TRS2009 då Trains hela tiden får nya funktioner. |
Om du köper denna så får du ju med Trainz Routes 1-4. Som tillsammans inehåller hela 20 nya rutter till TRS 2006. själv har jag köpt det. fick spelet idag.
|
Glömde en sak.......
Citat:
|
Citat:
|
Jag har också den men för mig funkade bara TRS2006 inte paintshed eller dom nya rutterna. Men jag kör vista men det borde ändå funka och jag har installerat om det men det funkar ändå inte:confused:.
|
Citat:
|
Ja....
Citat:
|
Om du kör Vista måste du köra Trainz som administratör. Högerklicka på ikonen, välj egenskaper, gå in på kompatibilitet och välj "Kör som administratör!".:)
|
Nu kommer fönstret upp men den laddar i en evighet.
|
Citat:
Lycka till! :grin: |
Jag har inte kört det i något annat än vista. För jag köpte det när jag hade ny data.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:15. |