![]() |
Förslag
Ett förslag till vagnar/lok som skulle vara roligt att köra (ni får gärna fylla på med mer)
X3(Arlanda Express) |
Ja!!!
Arlanda Express (X3) saknar jag!! Sen saknar jag: X1 med öppningsbara dörrar+inredning Riktig X40 med öppningsbara dörrar+inredning 80 talsvagnar med öppningsbara dörrar+inredning X10 med öppningsbara dörrar+inredning Och C20 med öppningsbara dörrar+inredning (dörrarna ska helst vara i MsTsbin funktion, samma som Reginan) Man får ju alltid hoppas att nån har tid/vill att bygga!! |
+ Y7 med öppningsbara dörrar, + äkta inredning och hytt (Har bilder om någon vill bygga!)
PS.Adtranz92 Rm-loket går inte att ladda ner, det står att sidan inte kan hittas.DS |
Tb och Qtb.
Och gärna fler arbetsmaskiner och slipersvagnar från Banverket. Samt en nyare version av hytteniteriören till "Robbans" T43. T,ex på de bakvända versionerna (reversed) av T43, blir det fel vy när man tittar ut genom sidofönstret. Kunde man kanske lösa det på liknande vis som det är gjort med litt T44?? mvh Ramse |
Tack Totte för att du har gjort Y7 hytten! :tumupp: :tumupp: Ett STORT Tack!
|
Citat:
|
de var verkligen snygga, det är den hytten jag åker i här http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20835 Man känner igen sig i hytten, jag satt på stolen i mitten till höger från förarplatsen!
|
Inte för att jag tror det kommer så många fler svenska tåg till msts (tyvärr!)...
Men jag har alltid saknat en X7 och nu när bönan bygger stockholms t-bana, så vore C20 mycket trevligt! |
SL pendeltåg
Skulle vara bra om X60 fanns till MSTS. Helst med öppningsbara
dörrar.:rolleyes: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:58. |