![]() |
Rutt: Norrviken-Granvik
2 bifogad(e) fil(er)
Jag jobbar på en rutt som är påhittad mellan Norrviken-Granvik. Rutten kommer att ha ca. 5 stationer (Via en flygplats). Man kör Y1or och Y2or på rutten. (Se bild) Jag kommer att visa bilder allt efter som jag bygger.
|
kan man inte köra godståg? som bensin till flygplatsen ?? M.V.H Simon Hagen :D
|
Bra ide! Jag ska tänka på det.
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Om jag behöver...:D , Jag tänkte mig att godståget isådanna fall skulle få ett eget spår fram till flygplatsen. Vad tycker ni andra? Kom gärna med fler förslag!:)
Här ser man flygplatsen som jag tänker ha med i rutten, man ser ``Flyg-tågsstationen`` och oljebehållare dit ev. Godstågen skulle köra med olja. |
mm men ska jag göra en tabell till dig så kan du fortsätta och bygga är sugen på att göra något har inget och göra kan man hjälpa till?:confused:
|
Citat:
|
oj inget men du jag tycker att du ska bygga egen flygplats
du har sida där du kan ladda ner du kan få den nu eller :confused: |
http://www.bigsky.de/airport/ här kan du ladda ner flyplans ob:D ejekt
|
Menar du att jag ``gör`` flygplatsen med objekten? Och finns det objekt för TRS 06?
|
Citat:
bygger så att d lägge dit landnigs banor och sånt ingen färdig flygplats från trs 06 men du gör som du vill. för det andra vad kan jag hjälpa dig med? |
Om du vill kan du leta efter passande objekt till rutten.
|
ok fixar det har du vart inne på banbyggarna:D :D
|
Ja, men jag har inte prövat ännu att få in dem i TRS. Jag har hört talas om DLS till TRS. (Någonting där man hittar objekt tror jag) Var hittar man det? Måste man vara registrerad?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:54. |