Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Downloads (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   STENA eaos (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22268)

ekankal 2009-01-30 03:31

STENA eanos

1 bifogad(e) fil(er)
3 st STENA eanos vagnar som (förhoppningsvis) snart går att ladda ner.
Dom lastar "järnskrot". Väntar på tillstånd från "topae" då vagnarna är gjorda efter en av hans eanos vagnar. MVH. Ekan
PS. Skickade med en hälsning "from my friend Bengan" och ditt rätta namn (om du ser det här) då du verkar ha bra tumme med topae så kanske det går lite fortare. Den hade inget med tillståndet att göra. Hoppas det var ok.

korvtiger 2009-01-30 16:01

Inte bara jag som döljer talanger! Kommer du med ny modellerade ånglok ur bakfickan snart också eller? :D
Eller kommer du nöja dig med att vara en "texturpetare" eller vad det nu är man ska kalla Bengan för. Men dom behövs också! Bra gjort :)

ekankal 2009-01-30 22:07

1 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Ursprungligen postat av korvtiger
Inte bara jag som döljer talanger! Kommer du med ny modellerade ånglok ur bakfickan snart också eller? :D
Eller kommer du nöja dig med att vara en "texturpetare" eller vad det nu är man ska kalla Bengan för. Men dom behövs också! Bra gjort :)

Nja..ångloken har man väl några ljusår kvar till, men jag kan ju erkänna att jag har börjat snoka lite på det här med modellering, sen får man väl se vad det leder till. Kanske man duger till att börja, som sealpower har myntat, "peta" lite mer själv också.
Tillsvidare får ni nöja er med 2 "nya" postvagnar (mycket post nu) med riktiga bogier bl.a som också är på G. Tillstånd sökt hos "guriga" Hottrainz, bör väl kolla med vår vän Bengan också då det är hans texturer jag har använt men han brukar ju inte vara så väldans vrång. En bild så länge. MVH. Ekan

Bengan 2009-01-31 18:55

Tuta och kör, Ekan.
För mig är det helt OK.

ekankal 2009-01-31 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Bengan
Tuta och kör, Ekan.
För mig är det helt OK.

Tackar och bockar för det :) . MVH. Ekan

rac_hammer 2009-02-09 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal
3 st STENA eanos vagnar som (förhoppningsvis) snart går att ladda ner.
Dom lastar "järnskrot". Väntar på tillstånd från "topae" då vagnarna är gjorda efter en av hans eanos vagnar. MVH. Ekan
PS. Skickade med en hälsning "from my friend Bengan" och ditt rätta namn (om du ser det här) då du verkar ha bra tumme med topae så kanske det går lite fortare. Den hade inget med tillståndet att göra. Hoppas det var ok.

var kan jag finna loket som drar vagnarna på bild ett?

korvtiger 2009-02-09 17:50

Den finns på Svenska tåg-skivorna ev. hos STW.

ekankal 2009-02-09 17:52

Citat:

Ursprungligen postat av rac_hammer
var kan jag finna loket som drar vagnarna på bild ett?

Det är ett lok som jag har fått betatesta, finns tyvärr inte för nerladdning i den färgsättningen men däremot som orange på STW.se.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:00.