Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Allmänt om tågsimulatorer (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Min recension om Berlin S- bahn. (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22715)

Bombardier Train 2009-03-04 17:09

Min recension om Berlin S- bahn.

Berlin S- bahn är ett Add- on till MSTS som är tillverkat av Aerosoft. Berlin S- bahn kan Du köpa här.
www.aerosoft.com

Bra: :tumupp:
  • Man kan öppna dörrarna på alla tåg. (I detta fall pendeltåg och Regionaltåg.)
  • Enkelt installationsprogram.
  • Snygga objekt.
  • Många aktiviteter med mötande tåg. (ICE-tåg, Regionaltåg och andra pendeltåg.)
  • Man kan även köra Regionaltåg på rutten.
Sämre: :tumner:
  • Inga människor på plattformen.
  • Inget utrop.
Ett bra program...

Detta är ett bra program om man gillar att köra pendeltåg och/eller Regionaltåg.

Mitt betyg:

5 av 10 ger jag Add- on:et. Jag rekommenderar detta program mycket.

__________________________________________________ ___________

Gärna lite kommentarer! :) Är det fler som har Berlin S- bahn? Vad tycker ni om det i sådanna fall?

Bombardier Train 2009-03-05 08:39

Bilder kommer också till spelet! Så oroa er inte.:grin:

Bombardier Train 2009-03-05 18:22

6 bifogad(e) fil(er)
Här kommer bilder.

Bombardier Train 2009-03-06 16:20

Kommentarer är inte förbjudet! :grin:

bönan 2009-03-06 17:37

Verka vara en kul bana. Synd bara att man inte ser folk på plattformarna. Sen tycker jag att det ser lite konstigt ut utan biltrafik på vägarna. Men det kanske bara fattas på just den bilden. Sen tycker jag att hytterna ser lite dåliga ut. Är dom det? Och ungefär hur lång är rutten?:grin:

Bombardier Train 2009-03-06 18:03

1 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Ursprungligen postat av bönan (Inlägg 176169)
Verka vara en kul bana. Synd bara att man inte ser folk på plattformarna. Sen tycker jag att det ser lite konstigt ut utan biltrafik på vägarna. Men det kanske bara fattas på just den bilden. Sen tycker jag att hytterna ser lite dåliga ut. Är dom det? Och ungefär hur lång är rutten?:grin:

Jag kan visa en bild så kan du se hur lång rutten är. Det blåa är plattformarna. Det är synd att de har tagit bort REF- filen till rutten, för om de inte hade gjort det hade man kunnat sätta ut mäniskor på plattformen i RE. Jag tycker hytterna är helt okey, men på bilden blev det kanske lite suddigt.

Theo92 2009-03-06 18:42

Köpte den i Berlin... Är riktigt nöjd med den faktiskt

Totte 2009-03-06 19:14

Citat:

Ursprungligen postat av Bombardier Train (Inlägg 176173)
Jag kan visa en bild så kan du se hur lång rutten är. Det blåa är plattformarna. Det är synd att de har tagit bort REF- filen till rutten, för om de inte hade gjort det hade man kunnat sätta ut mäniskor på plattformen i RE. Jag tycker hytterna är helt okey, men på bilden blev det kanske lite suddigt.

Hej! Du kan få ref-filen med hjälp av Route Riter.

Bombardier Train 2009-03-07 08:24

Citat:

Ursprungligen postat av Theo92 (Inlägg 176175)
Köpte den i Berlin... Är riktigt nöjd med den faktiskt

Kul att du också gillar den! :) Jag köpte spelet av Micke L på forumet. Men den finns på Aerosoft. Adressen finns tidigare i tråden.

Bombardier Train 2009-03-07 08:25

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 176177)
Hej! Du kan få ref-filen med hjälp av Route Riter.

Bra, tack för svaret. Jag har redan Route Riter eftersom att det följer med TGATool2A.

Micke.L 2009-03-07 13:07

Det var bra att du blev nöjd :tumupp:

Vad jag minns är hytterna ganska snygga. Det var bara den med fläkten som jag störde mig på, för att det var så rörigt i hytten.. :)

Bombardier Train 2009-03-07 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Micke.L (Inlägg 176248)
Det var bra att du blev nöjd :tumupp:

Vad jag minns är hytterna ganska snygga. Det var bara den med fläkten som jag störde mig på, för att det var så rörigt i hytten.. :)

Jag tycker också att det är rörigt i den hytten. Men det blir jättebra om man gör en REF- fil så kan man sätta ut lite animerade människor. ;)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:14.