Citat:
Ursprungligen postat av korvtiger
(Inlägg 175982)
Mazz har en E på gång till KRS som han har sagt att han ska få in i Trainz. Om inte han gör det så kommer jag att göra det (om jag får för honom).
|
Japp, det stämmer och avsikten är ju att E-loket ska in i RS2009 oxå, såväl som Rail Simulator. Till Trainz så kommer jag inte göra konverteringen själv, eftersom jag inte har den kunskapen, men det finns ju andra skickliga som har det.
Sedan räcker det ju inte med ett ånglok, E2 är väl oxå naturligt att fortsätta med antar jag. Sen klappar mitt hjärta mycket för ånglok, så jag hoppas kanske att tempot ska öka lite när man har fått ut lite av det man modellerat, men kan väl oxå konstatera att saker som är detaljerade tar tid att bygga. Men fler ånglok ska det bli, vad det lider.
Och, precis som korvtiger, så finns det ju ett antal projekt som ska göras. Ingen hejd på vad man VILL göra, egentligen... :Fnissa: Men, för min del är det väl nån slags kombination mellan vad_som_behövs till Rail Simulator och vad som faller in för stunden, samt att det är "lite stapplande" steg än så länge för att skapa material för Rail Simulator.
Och jag har såklart inget monopol på E-lok eller nått annat, så om nån vill bygga E-lok så är det ju inget som hindrar. :vinka:
|