![]() |
Green cargo.::Olmålat i Paintshed första försöket
1 bifogad(e) fil(er)
vad tycks vill ni ha den ? satt och bara gjorde nått ;)
|
stavfel i rubriken) hur gör jag när jag har sparat den ? (edit) om ni vill ha den pm a mig :d
|
Citat:
§ 3.7 Allmänt om bilder Svenska 3D-Tåg försöker arbeta nära järnvägsbolagen för att på så sätt få tillgång till de resurser vi behöver för att kunna få tågsimuleringen så pass verklig som möjligt. Vi har tagit ett ställningstagande och det är att bilder på klotter och/eller annan vandalisering inte ska visas på forumet. Vi är mycket väl medvetna om att klotter finns i dagens värld och att medlemmar på Svenska 3D-Tåg vill ha tågsimvärldar som efterliknar den riktiga världen inkl klotter. Vi kan förstå att våra medlemmar vill efterlikna världe så långt det bara går, även om vi inte delar synen. Det enda vi ber om är att bilder på klotter inte visas på forumet. Bilder och/eller länkar till sådant kommer mer eller mindre direkt tas bort. |
Okej tar bort bilden ;)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Har trixat hela dan nu har jag gjort x3 Arlanda express vill nån ha den pm a mig...
|
Citat:
|
hur får jag in alla tågen jag har målat förstod inte det ruben skrev till viktor ??
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:44. |